3 ir toliau
Viešbučio aprašymas Casa Del Mare 3*
Viešbutis, įkurtas 2011 m., yra šalia jūros, netoli pietinės tvirtovės sienos, Sozopolio mieste. Netoliese yra senamiestis. Netoli viešbučio yra daugybė restoranų, parduotuvių ir meno galerijų. Dyuni miestas yra už 8 km, Primorsko miestas yra už 20 km, o kurortinis kempingas Gradina yra už 4 km. Viešbutis tinka tiems, kurie mėgsta derinti ekskursijas ir atostogas paplūdimyje.
// Atnaujinta 04 sausio 2023
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Numerių tipai
Prieš žmogus
Prieš žmogus
Prieš žmogus
Prieš žmogus
Prieš žmogus
Prieš žmogus
Vieta
Vos už 200 metrų nuo viešbučio yra pagrindinė autobusų stotis, iš kurios reguliariai kursuoja autobusai į Burgasą ir Primorską. Burgaso oro uostas yra už 45 km.Paplūdimys
Iš viešbučio per 10 minučių nueisite iki smėlėto miesto paplūdimio.- 3 ir toliau
- miesto paplūdimys
- smėlio paplūdimys
- gultai
- skėčiai
Paslaugos viešbutyje
Jame yra lauko terasa. Registratūra dirba visą parą. Lyginimo įrangą galima gauti paprašius.- restoranas
- kavinė/baras
- automobilių stovėjimo aikštelė
- saugus
- nemokamas wi-fi
- skalbiniai
- pervežimas į/iš oro uosto
- atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis
- renovacijos metai
Vaikams
- vaikiška lovelė
Pramogos ir sportas
Kelionės laivu.- nardymas
Numeriai
Viešbutyje yra 19 patogių kambarių: dvivietis kambarys, šeimyninis apartamentas, liukso numeris mansarda.Numeriuose
- vonia/dušas
- mini baras
- oro kondicionierius
- kabelinė/palydovinė televizija
- telefonas
- internetas wi-fi
- virtuvė/virtuvėlė
- šaldytuvas
- pažadinimo paslauga
- balkonas/terasa
Adresas
Kirilo ir Metodijaus g. 36, Sozopolis, BulgarijaTelefono numeriai
тел.: +359 550 223 00, факс: +359 550 222 16моб. +359 877 999 913
Еl. paštas
info@hotelcasadelmare.comSvetainė
Casa Del Mare 3*
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
2012 metų rugpjū č io 24 – rugsė jo 7 dienomis ilsė jausi su vyru ir vaiku.
Atvykus į Sozopolį mus pasitiko vieš buč io atstovas, kuris padė jo sutvarkyti reikalus. Registratū roje mus pasitiko su š ypsena, registracija į kambarį už truko ne ilgiau nei 5 minutes. Turė jome dvivi... →etį kambarį su vaizdu į jū rą , vaikui buvo skirta papildoma lova.
Kambarys visiš kai atitiko nuotrauką ir pareigū no apraš ymą . vieš buč io svetainė . Iš balkono buvo graž us vaizdas į jū rą ir dalį tvirtovė s sienos. Vakare, kai viskas apš viesta š viesomis, vaizdas labai graž us. Mū sų kambarys buvo tvarkomas kasdien, rankš luosč iai keič iami kas antrą dieną . Pusryč iai standartiniai, nieko ypatingo. Atė ję pusryč iauti tik pasakė me iš kurio kambario (kortelė s visai nerodė ).
Iš trū kumų galima paminė ti tai, kad vieš butis neturi savo teritorijos, tač iau taip yra su visais senamiestyje esanč iais vieš buč iais. Norė jome į sikurti senamiestyje su vaizdu į jū rą , tad mums tai nebuvo bū tina.
Mums patiko vieš nagė , bū tinai sugrį š ime.
griūti
Apsistojome 10 dienų su draugu Casa del Mare Sozopol nuo 2012-08-06 iki 2012-08-16. Iš pradž ių ieš kojome vieš buč io su vaizdu į jū rą . Iš sirinkome š į vieš butį , už sisakė me KAMBARĮ SU VAIZDU JŪ RA (vaizdas į jū rą – buvo nurodyta kelionė... → s kvite), sumokė jome. Atvykome į Sozopolį , bet į vieš butį mū sų neatvež ė , lagaminus teko neš tis 500 metrų palei grindinio akmenis – tai buvo pirmasis skambutis. Tač iau į kvė pti poilsio ir tikė damiesi, kad iš mū sų kambario atsiveria vaizdas į jū rą , nusiš ypsojome ir nuė jome į registratū rą . Registratū roje buvo vaikinas, kuris net nesuko galvos, kol jam nepaskambinome. Gavę raktus į einame į kambarį ir matome, kad tai kaž kokia klaida, nes pro kambario langus matosi miesto kelias, o iš balkono, o ne vaizdas į jū rą , mums „mielas“ vaizdas į jū rą . ž aidimų aikš telė , su maž ais ir rė kianč iais vaikais. Kai papraš ė me, kad mus paaukš tintų į kambarį su vaizdu į jū rą , už kurį sumokė jome, vaikinas (kuris, kaip ir kiti vieš buč io darbuotojai, slė pė savo vardą ) pasakė : „Tai vaizdas į jū rą ! Mū sų vieš butyje tai laikoma "pamatyti vaizdą ". Netilpo į galvą , atvykę atostogų nesitikė jome, kad bū sime „iš auginti“ pagal kaž kokią absurdiš ką , primityvią sukč ių schemą ! Už uot po skrydž io nusiprausę po duš u ir nusiš lapinti kojas jū ra, bandė me apginti jū sų teises. Kitą dieną po ž odinių mū š ių ir daugybė s praš ymų į susitikimo vakarė lį buvome perkelti į kambarį su vaizdu į jū rą . Bet tik 7 dienas. Likus 3 dienoms iki iš vykimo, mums buvo liepta su komandos uniforma atlaisvinti kambarį ir grį ž ti į "suite" kambarį su vaizdu į rė kianč ius vaikus ir važ iuojamą ją dalį . Vieš buč io vadybininkė , taip pat labai paslaptinga ponia, tekanč iu raš alu, neš variais marš kinė liais ir labai bjauriu veidu, ė mė ant mū sų kelti balsą ir barti, kad mes, cituoju: „prastos kokybė s turistai! pas kitus tokių problemų nebuvo“! kurią sumokė jome, teko iš leisti, nes pas juos ė jo kaž kokia moteris, kuri neva anksč iau buvo už sisakiusi š į kambarį . Neuž tenka pasakyti, kad mū sų nuotaika buvo sugadinta. . . Visiš kai nepamenu, kad jie taip nepagarbiai ir kerinč iai į ž ū liai su manimi kalbė jo! O kaip bauginanč ią aplinkybę mums buvo atsisakyta pratę sti pusryč ius, kol persikelsime į kambarį su vaizdu į kelią . Mes persikė lė me, BET ž inojau, kad š io vieš buč io reputacija bus amž inai stigmatizuota! Mieli turistai, nesimokykite iš savo klaidų ! ir atsiž velkite į visus neigiamus atsiliepimus, kurių yra daug, ir neš vaistykite pinigų , ilgai lauktų atostogų ir nervų lą stelių š iam vieš buč iui! Higienos mė gė jams: vieš butyje nė ra duš o, iš skyrus apartamentą , vietoje duš o grindyse yra „vaizdinga“ skylutė , kuri už sikemš a po pirmo duš o ir skleidž ia nemalonų kvapą . Vieš butis labai prastai iš valytas, rankš luosč iai nekeič iami. Tualetinis popierius vertas aukso. Restorano padavė ja, kuri turi prieigą prie maisto, serga tam tikra odos liga. Mano į vertinimas: aptarnavimas - 1, pusryč iai 3, namų tvarkymas 1. Tikiuosi, kad mano apž valga kam nors padė s renkantis vieš butį . Linkiu visiems puikių atostogų , bet ne š iame vieš butyje! Pagarbiai Anna Ageeva
griūti
[08/20/201.04:45.09 PM] Tatjana Polishchuk: 1. Nė ra plaukų dž iovintuvo ir lygintuvo 2. Vonios kambaryje duš as ir skylė grindyse. Negana to, kanalizacija aiš kiai už sikimš usi, tai yra, nusiprausus, vanduo tampa iki kulkš nies 3. Personalas nedraugiš kas, pusryč ių korteles plė š ian... →69; ios spuoguotos padavė jos nesisveikina. 4. Jų svetainė je yra neiš samios informacijos. Kambarių nuotraukos tik su vaizdu į jū rą ir miestą , š oninių nė ra.
O vieš butis save pozicionuoja kaip „perlas Sozopolio karolyje“.
Tai gali tapti perlu, kai š eimininkai viską sutvarko. Nes vieta nuostabi, o paslaugų kokybė ir komfortas š lykš tū s.
griūti