Viešbučio aprašymas Дача 2*
Viešbutis "Dacha" yra netoli Vinicos autobusų stoties ir geležinkelio stoties.
// Atnaujinta 24 kovo 2023
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Vieta
5 minutės kelio automobiliu nuo centrinės autobusų ir geležinkelio stočių.Paslaugos viešbutyje
Šildymas, kambarių aptarnavimas, lyginimo paslaugos.Naminiai gyvūnai neįleidžiami.
- automobilių stovėjimo aikštelė
- saugus
- nemokamas wi-fi
Numeriai
8 kambariai: junior suite, suite.Numeriuose
Palydovinė televizija, karštas vanduo ir autonominis šildymas, šildomos grindys, oro kondicionierius, balkonas, mini baras (už papildomą mokestį), seifas, vonios kambarys, dušas, tualetas, plaukų džiovintuvas, televizorius.Adresas
Vinica, Šv. Privokzalnaya, 19-a
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Daug girdejau apie sita viesbuti ir apsistojau pagal draugu patarimus. Kambarys kiekvienam skoniui ir kiš enei. Apsistojome liukso kambaryje. Kambarys didelis, š viesus, patogus. Š aunus restoranas, skaniai maitino, o kainos ne t į ką sti. Š alia yra gelež inkelio kelias, bet per vieš nagę jo negirdė jau, pri... →eš ingai, patogu, nes netoli nuo gelež inkelio stoties, kad nepraleisč iau traukinio) bū tinai grį š iu!
griūti
vieš butis - geras, skoningai į rengtas, patogus kambarys (gyveno liukso kambaryje) nedideli pageidavimai (turiu maž ai patirties, todė l dirbu kelionių agentū roje) - labai pageidautina kambaryje š iukš liadė ž ė , suoliukas bagaž ui, taip pat koridoriuje yra kabliukai virš utiniams drabuž... →; iams ir veidrodį perkelkite į prieš kambarį , nes yra prie balkono kaž kaip. . . ne vietoje, dar patogiau patalpoje (mano nuomone, ne kavos staliukas, o pilnavertis, kad galė tume dirbti kompiuteriu. Traukiniai mums netrukdė , nors girdimumas tikrai geras , restorano sveč iai sukė lė daugiau triukš mo. Bet eilinį kartą į vieš butį jokių priekaiš tų , viskas labai gerai, kaip namie. Personalas ir restoranas sugadino visą poilsio jausmą : (Prieimamasis nedraugiš kas, ne nusimananti, nebendraujanti jauna panele. Ji pasake, kad pusryciu neturejome, pataisiau, ji pasake: o ne, turi kontinental, gali bet kada uzsisakyti. Apie tai informacija apie viesbuti apskritai į skaitant maistą , baigė si. Apsigyvenę nusileidome į restoraną vakarienė s, ten vestuvė s, muzika, riksmai, triukš mas. Viskas rezervuota terasoje (vieš butyje jie negalvojo apie savo sveč ius - ir vieš butis buvo už pildytas 100%). Jie mus atleido taip nedraugiš kai – „viskas už imta“ – sako iš eik. Tiesiog nemalonu, buvo galima pasiū lyti pasakyti, ar yra laisvų staliukų , ar pasigaminti bent kaž kiek maisto iš sineš ti, ar į kambarį , ar į vieš buč io kavinę (mes ten nebuvome ir než inome kodė l antrame aukš te yra stalai – bet jie yra) . Ryte, 11 val. , norė jome papusryč iauti, nusileidome į restoraną , ž iū rė jome ten su vaizdu, lyg bū tume iš kitos planetos, tokiu nepatenkintu ž vilgsniu „reikia už sisakyti vakare, mū sų restoranas yra už daryta. Bet gerai, kaip iš imtis, mes padarysime jums paslaugą ir ką nors pagaminsime, bet tik greitai ką nors iš sirinkite “Baigė me: iš gė rė me kavos (už mokestį ) ir iš važ iavome į kitą į staigą . Labai nemalonu, jautė si nereikalingi, nepageidaujami sveč iai. Labai norė jau patarti savininkui pasistudijuoti praktiką , kaip organizuoti vieš buč io sveč ių maitinimą , ar bent jau susiorganizuoti pusryč ius. Tebū nie, pavyzdž iui, mokamas furš etas, antrame aukš te - dribsniai, kiauš inienė , kava, kruasanas. O svarbiausia – atvykę s administratorius trumpai informuotų apie paslaugas.
griūti