Viešbučio aprašymas Лиман 2*
Pensionas „Liman“ yra kurortiniame Zatokos kaime, netoli Solnechnaya stoties, netoli gyvenvietės infrastruktūros. Viešbutis tinkamas tiek šeimoms, tiek poroms.
// Atnaujinta 24 kovo 2023
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Paplūdimys
Atstumas nuo viešbučio iki paplūdimio yra 130 m.- 3 ir toliau
- smėlio paplūdimys
- gultai
- skėčiai
Paslaugos viešbutyje
Surengiant banketą „iki rakto“ Zatokoje teikiamos kompleksinės paslaugos, viešbučio darbuotojai pasirūpins visais šventinio banketo organizavimo darbais. Registratūra dirba visą parą.- restoranas
- kavinė/baras
- konferencijų salė/pokylių salė
Vaikams
Sporto aikštelė futbolui, tinkliniam ir kt., žaidimų aikštelė. Patogūs kambariai apsistoti. Įvairus maistas.- žaidimų aikštelė
Pramogos ir sportas
- tinklinis
- futbolo aikštelė
- šventės organizavimo paslauga
Numeriai
Vieno kambario 2-3 vietų ir dviejų kambarių 4 vietų kambariai su visais patogumais sostinės pastate ir kotedžuose. Viešbutyje iš viso yra 74 kambariai: Suite, Standard.Numeriuose
Wi-Fi, šaldytuvas, spinta, lovos, naktiniai staleliai, kėdės, kabykla su veidrodžiu, vonios kambarys. Kai kuriuose kambariuose: kondicionierius, televizorius, durys su elektroninėmis spynomis.Adresas
Šv. Lazurnaya 90, g. Solnechnaya, miestas. Zatoka, Belgorodo-Dnestrovskio rajonas, Odesos sritis, Ukraina
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Kambarys pirktas atostogoms naujame trijų aukš tų standartiniame pastate. Registruodamasis administratorė s papraš iau kambario su vaizdu į kiemą , nes kitoje langų pusė je matosi atrakcionai, kurie yra deš imt metrų nuo langų . Jie dirba iki 12 valandos nakties, skambant garsiai muzikai ir besisuka... →nč ių ž monių ū ž esiams. Atvykau su vaiku ir eidavom miegoti 22.00 nebuvo galima miegoti net su uzdarius langus. Administratorė Alla niekaip nereagavo į mano praš ymą , tik tyliai davė kortelę iš kambario. Septintą dieną aš priė jau prie jos ir paklausiau dė l kambario valymo, nes svetainė je raš oma, kad š is kambarys, už kurį sumokė jau, turi bū ti valomas kiekvieną dieną , į kurį ji man pasakė , kad informacija yra pasenusi ir valoma po 5 dienų . poilsiautojų praš ymas. Lova ir rankš luostis nebuvo keič iami 10 dienų , nors reikė tų keisti po 5 dienų . Kai už siregistravau, lovatiesė buvo nudaž yta nagų laku, skų stis nė jau, BET galų gale, kai perdaviau kambarį , administratorė Alla apkaltino mane, kad aš ją iš tepiau. . Tai mane supykdė , į ką pasakiau, kad Ukrainoje pirmą kartą susidū riau su tokia paslauga ir kaip pavyzdį pasakiau apie Karpatus. Į ką administratorė Alla man pasakė , kad č ia nė ra ko ateiti. Aš buvau š okiruotas. Už mano pinigus ji gauna atlyginimą , bet su š ios bazė s klientais elgiasi š elmiš kai.
griūti
Pailsė jome Limane, į spū dž iai aukš č iausiame lygyje iš pož iū rio į poilsiautojus. Darbuotojai mandagū s ir są ž iningai atlieka savo pareigas. Labai arti jū ros! Pensionato teritorija tvarkinga, labai graž i ir už dara, yra ž aidimų aikš telė , dė l ... →vaiko nesirū pinate, maistas valgomajame skanus! Visiems labai patiko! Linkė jimai nuo Volož ino vadovui, administratoriui ir dė dei Vitya))))))
griūti
tai pati blogiausia vieta pasaulyje!!! ! ! Normaliam poilsiui są lygų nė ra. Pirma, jie į kurdinami ne kambariuose, kurie yra paveikslė lyje, o š unų veislynuose. Antrasis – maitinimas į skaič iuotas į kelionė s kainą . geriau kalė jime. Ir dar vienas meniu už didelius pinigus (bet kurioje... → kaimyninė je kavinė je pigiau) Treč ia – pramoginė programa nulis. , Ketvirta ir svarbiausia – administratorė , kuriai niekas nerū pi, nulis dė mesio į jokią pastabą . normaliai neapsigyventi, neiš varyti, aiš kinti, parodyti, taip pat ne apie juos. NEMOKĖ KITE JIE NEMOKĖ KITE NEMOKĖ KITE, KOL NEPARODYS, KUR GYVENSITE (kai tik sumokė site pinigus, tapsite č iulptukais ir jus iš mes), Bet geriau venkite š io vieš buč io!
griūti
Teko lankytis ir Liman pensione, atsiliepimai buvo gana prieš taringi, bet vis tiek nusprendė me ten rezervuoti kambarį , galvojome, kad ten visada yra patenkintų klientų ir nelabai. Bet po to, ką mums suteikė š ios į staigos vadovas, dabar apskritai abejoju, ar adekvatū s ž monė s pagirs š i... →261; vietą , greič iausiai gerus atsiliepimus sulaukia patys darbuotojai, nes ten iš esmė s nė ra kuo ž avė tis. Liuksas, už kurį sumokė jau didelius pinigus, atrodė kaip koks biudž etinis bū stas, o ką jie į dė jo į nuotrauką , jei kaž kada buvo, tai tikrai prieš deš imt metų . Baldai aptriuš ę , Wi-Fi nebuvo, kondicionierius neveikė , kambarys netvarkingas, lovos neš varios, pareikalavau, kad mus apgyvendintų kambaryje, kuris atitiktų tai, kas mums buvo paž adė ta telefonu, kurį vadovas pradė jo mus į ž eidinė ti pač iais paskutiniais ž odž iais ir pagrasino, kad jei mes tada daug triukš mausime, tai mus su pagyrimu iš lydė s už pensionato.
griūti
yra tokia pensionato ž iotys vedė ja, apie kurią atsiliepimai ne patys glostantys, mė gstanti be reikalo bjauriai elgtis su ž monė mis, tik nesuprantu kaip š is ž mogus gali už imti vadovaujamas pareigas, ne tik nesvarbi, parduoda graž ų paveikslą , o ž monė s patenka į kaž kok... →303; antisanitarinių są lygų ž idinį , todė l vadovybė daro viską , kad paprasč iausiai nebenorė tų ten grį ž ti. kai mes ten "ilsė jomė s", vadybininkas elgė si kaip koks jautis, priminiau, kad mes mokė jome pinigus už visus patogumus ir mes ten ne iš balos gyvename, tai jis apskritai iš siž iojo, pradė jo keiktis ir grasinti visais į manomais bū dais, iš kur jie tik tokius ž mones verbuoja.
griūti