Viešbučio aprašymas Mriya Resort & Spa 5*
Mriya Resort & Spa yra išskirtinis ištisus metus veikiantis kurortas. Nuostabioje Krymo pakrantės vietoje esantis ir puikiai į pusiasalio kraštovaizdį įsikomponuojantis viešbutis atitinka aukščiausius tarptautinius viešbučių aptarnavimo standartus.
// Atnaujinta 07 sausio 2023
Į šį viešbutį kelionių nėra
Vieta
„Mriya Resort & Spa“ yra vaizdingoje vietoje, Juodosios jūros pakrantėje, švelnaus subtropinio Viduržemio jūros klimato zonoje.Paplūdimys
- ant jūros kranto
- privatus paplūdimys
- akmenukų paplūdimys
- pontonas ar prieplauka
- gultai
- skėčiai
- paplūdimio rankšluosčiai
Paslaugos viešbutyje
„Mriya Resort & Spa“ medicinos centras yra vienas iš kurorto pasididžiavimo. Itin efektyvus ir kokybiškas gydymas tiek tradiciniais SPA metodais, tiek naujausiais medicinos pasiekimais Mriya Resort & Spa sąlygomis suteikia gydomąjį poveikį visam kūnui.„Mriya Resort & Spa“ svečiai gali mėgautis nepakartojamomis malonumo akimirkomis SPA centre. Jame bus atliekamos įvairios jauninančios, tonizuojančios ir kosmetinės procedūros naudojant natūralią kosmetiką, kurios gali pagerinti savijautą, padidinti gyvybingumą ir naudingai praleisti laiką.
- restoranas
- A la carte restaurant
- kavinė/baras
- atviras baseinas
- vidinis baseinas
- konferencijų salė/pokylių salė
- verslo centras
- automobilių stovėjimo aikštelė
- automobilių nuoma
- saugus
- nemokamas wi-fi
- liftas
- skalbiniai
- kirpykla/grožio salonas
- gydytojas
- patalpos žmonėms su negalia
- kambariai nerūkantiems
- pervežimas į/iš oro uosto
- vėlyvas išvykimas
- jachtų švartavimas
- bankomatas
- atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis
Vaikams
Vaikų klubas, kuriame profesionali animacijos komanda linksmina ir ugdo vaikus visą dieną: kasdieninės vaikų programos, pramoginiai renginiai, pasirodymai su žinomais animacinių filmų personažais.Lynų parkas sukurtas specialiai mažiesiems nuotykių ieškotojams.
Vaikų parkas, kuriame kiekvienas vaikas ras kažką sau.
- žaidimų aikštelė
- vaikiškos kėdutės restorane
- auklė
Pramogos ir sportas
Patogūs kambariai, profesionalus aptarnavimas, privatūs baseinai, medicinos centras, SPA centras, prabangūs restoranai ir įspūdingas pramogų pasirinkimas. Išskirtinį viešbučio dizainą sukūrė garsus architektas seras Normanas Fosteris.- SPA ar sveikatingumo centras
- sauna/vonia/hamamas
- sūkurinė vonia
- biliardas
- stalo tenisas
- teniso aikštelė
- tinklinis
- krepšinio aikštelė
- dviračių nuoma
- sporto salė
- aerobika
- jogos užsiėmimai
- animacija
- ekskursijų organizavimas
- šventės organizavimo paslauga
Numeriai
Viešbutyje iš viso yra 422 kambariai.Numeriuose
Mini baras, LCD televizorius, palydovinė televizija, spartus bevielis internetas, oro kondicionierius, vonios kambarys su dušu, plaukų džiovintuvu, chalatai, šlepetės, išskirtinė kūno priežiūros kosmetika, elektroninis seifas, lygintuvas, lyginimo lenta, virdulys, balkonas, rašomasis stalas.Adresas
Jalta, p. Opolzneve, g. Generola Ostryakova, 9 mĮ šį viešbutį kelionių nėra
Atostogos praskriejo kaip viena diena. Norė č iau č ia pagyventi bent mė nesį , kad pajusč iau visas Mrijos kurorto smulkmenas ir smulkmenas. Ne tik man patiko, bet ir mano ž monai patiko. Iš pradž ių buvau kaprizingas, neva nenoriu ilsė tis Rusijoje, ten nė ra aptarnavimo ir kitų bla bla. Atsi... →ė miau ž odž ius) Š is kompleksas nuostabus, nuo teritorijos iki skonių vestibiulyje, viskas apgalvota iki smulkmenų . Skaič iau, kad č ia už suka visokios ž vaigž dė s, populiarū s tinklaraš tininkai atvaž iuoja pailsė ti ir tiesiog praleisti savaitgalį . Už siregistravę s pas seniai ž inomą psichologą , č ia su savo VIP klientais 3 dienų mokymus. Net ir esant pilkam orui į pagalbą atskuba didelis baseinas po atviru dangumi, kuriame lankas š ildomas ir dė l to vanduo ilgai iš lieka š iltas. Pasivaikš č iojome japoniš kame sode, vyno parke ir, ž inoma, ragavome skanių vynų . Š auni idė ja – robotas someljė . Jis už duoda jums į vairiausių klausimų...kokius vaisius mė gstate, sausus, saldž ius, o tada pasirenka iš kokių variantų . P-progresas nestovi vietoje! Maistas irgi geras, bendrame bufete buvo mė sos, darž ovių , jū ros gė rybių neiš saugota. Yra iš ko rinktis. Apskritai, jaukumas ir komfortas aplink, dedame pliusą ir gerą paž ymį . Jei į manoma, grį š ime.
griūti
Mū sų š ios vasaros atostogos gali bū ti vadinamos sė kmingiausiomis per pastaruosius 2 metus! Dė l koronaviruso mes, kaip ir daugelis, praradome visus planus. Todė l pasirinkimas buvo toks – arba mū sų pietū s, arba likti namuose, bijojome skristi į už sienį , todė l už sisakė m... →e kambarį Mrijoje. Apie š į vieš butį daug atsiliepimų , visur daug informacijos. Vieš butis tikrai atitinka savo statusą ir ž vaigž diš kumą . Tač iau tiems, kurie mė gsta visiš kai nuoš alų poilsį , tai č ia netiks, viskas č ia skirta aktyviems sveč iams. Tač iau iš kitos pusė s pasirinkimas didž iulis – pramogų parkas, ekskursijos, sportas, sveikatinimo programos medicinos centre, kultū rinė s pramogos, ekskursijos ir daug daugiau. Mums č ia labai patiko, bet tikrai nesė dė jome vietoje ir ateidavome į kambarį tik pailsė ti. Mū sų pasimatymuose vyko vyno festivalis, todė l renginių buvo daug - degustacijos, paskaitos ir meistriš kumo kursai))) Be abejo, informacija naudinga ir į domi. Galė jome aplankyti daug teminių srič ių ir apskritai dabar geriau iš manome vyną . Ač iū Mriya už tokius į domius ir informatyvius renginius bei už atsipalaidavimą .
griūti
Draugai, š is vieš butis nevertas nei vieno iš leisto rublio!! !
Yra nekvalifikuotų darbuotojų , kuriems vadovauja tie patys vadovai!
Turiu iš karto pasakyti, kad š i apž valga yra 100% teisinga, ir ji buvo apraš yta oficialiame laiš ke visais prieinamais į vairių vieš buč ių paslau... →gų el. paš to adresais!
Toje pač ioje apž valgoje iš vieš buč io gavome atsakymą su melu ir standartiniais prenumeratos atsisakymais!
Iki š iol mano š eima negavo nė vieno atsipraš ymo!
Apž valga:
Dream Hotel sveikina jus! - pirmas dalykas, kurį iš girsti paskambinę s Mrijai.
Smagu, kad mano svajonė s daug aukš tesnė s nei aptarnavimas š iame vieš butyje. . .
Svarbiausias dalykas, kurį norė č iau perteikti vieš buč io, beje, ne taip seniai antrus metus iš eilė s geriausiu tarp Europos vieš buč ių vadovų , vadovybei, kad jū sų pavaldiniai tiesiog „ž udo“ vieš butis! Kam vadovaujate, pone Samvelai Sarukhanyan? Kas juos moko? Ar jis apskritai moko?
Perkė limas
Ilgai lauktų atostogų lū kesč iai, ypač pandemijos metu, buvo, š velniai tariant, už gož ti jau Simferopolio oro uosto teritorijoje!
40 minuč ių persė dimo laukimas su metukų vaiku 20 val. , po trijų valandų skrydž io!
40 minuč ių NIEKAS mū sų nesutiko oro uoste! NIEKAS mums neskambino ir neį spė jo apie vairuotojo vė lavimą!! !
Ne visada lengva patekti į vieš butį , bet mes tai padarė me. Paklausus, kur yra mokamas pervež imas, buvome papraš yti laukti š altyje su maž u vaiku, kol jie (vieš buč io darbuotojai) tai iš siaiš kins ir perskambins ir pasakys, kas nutiko vairuotojui. . .
Tai, kas nutiko vė liau, tę sė si vė liau vieš butyje! Kiekvienas skirtingų vieš buč io paslaugų atstovas ė mė kaltinti vienas kitą .
Mergina iš konsjerž o, turė jusi mus pasitikti su ž enklu, bet permiegojusi, iš bė go į gatvę su ž odž iais - vairuotojas vė luoja, mes su juo susitvarkysime. . .
Atvaž iavę s vairuotojas dė l visko kaltino dispeč erę , kuri esą neteisingai apskaič iavo laiką...
Registratū roje vadybininkas apkaltino konsjerž o tarnybą , ir vė l vietoj atsipraš ymo iš vieš buč io iš girdome frazę – iš siaiš kinsime. . .
(Vieš buč io atsakymas – absoliutus melas, oro uoste mū sų niekas nesutiko! O pač ią vienintelę darbuotoją pamatė me po 40 minuč ių ir ji spė jo apkaltinti vairuotoją! :
„Konsjerž o tarnybos darbuotojai bandė už imti jū sų laisvalaikį siū lydami pabū ti Juodosios jū ros restorane, bet jū s atsisakė te“)
Perkelti atgal
Pats laikas grį ž ti namo.
Prieš porą dienų į oro uostą už sisakė me maš iną su vaikiš ka kė dute.
Iš siregistravome, mus pasitinka vairuotojas Timofejus, palydi iki maš inos, pradeda montuoti kė dutę kū dikiui ir atrodo, kad reikia iš kvė pti, bet! Kė dė sulū ž usi! Tai yra, jis visai nepritvirtintas prie automobilio ! ! ! Apsauga "0"! Timofey paklausus, ar jis tiki, kad kė dė buvo sumontuota, atsakymas buvo visiš kai š okiruojantis: „Į montavau, bet ji sulū ž o. . . Už dė jau dirž elį...“
Dirž as? !
Vė l procesas. Vė lgi, kaltė s sukė limas vienas kitam: vairuotojas ant dispeč erinė s ir konsjerž as, kad jie neva visai nesakė , kad bus vaikas. . . konsjerž as – vairuotojui.
Ir vė l - iš siaiš kinsime. . .
Ar kas nors galų gale tai suprato?
Mums nebuvo pasakyta! Neatsipraš ė !
(Vieš buč io atsakymas tiesiog pasibaisė tinas:
„Dė l vaikiš kos automobilinė s kė dutė s norime patikslinti: komplekso vadovybė pradė jo pakartotinę turto inventorizaciją , kol kas sugedusio į renginio nerasta.
„Mriya Resort & Spa“ tobulo svetingumo filosofija ir penkių ž vaigž duč ių vieš buč io lygis neleidž ia rizikuoti komplekso sveč ių gyvybe ir sveikata, į skaitant transporto priemonė s iš leidimą į kelią net su menkiausiais gedimais ir trū kumais. )
Bū kite saugū s COVID-19 metu
Są lygos sveč iams – sertifikatas apie sė kmingą PGR testo atlikimą likus 2 dienoms iki atvykimo ir greitasis testas vietoje (neį leidž iami į vieš butį prieš jį nepraė ję ) – ir viskas gerai, ir suteikia pasitikė jimo, kad visi sveč iai vieš butyje tikrai sveiki!
Bet ar darbuotojai sveiki?
Pasak medicinos darbuotojo, sveč iai vieš butyje neturė tų dė vė ti kaukių , tač iau visi PERSONALO nariai TURI dė vė ti kaukes!
Vieš nagė s vieš butyje savaitę supratome, kad jos ž odž iai buvo visiš ka neš vankybė ! Nes 90% atvejų darbuotojai dė vė jo kaukes ant smakro ir kaklo!
Kokia prasmė tada juos neš ioti? Kokia prasmė tikrinti sveč ius vietoje, jei visi darbuotojai po darbo grį ž ta į savo namus, kur gali bendrauti su serganč iais giminaič iais ar draugais, o paskui ramiai ateiti į darbą už sidė ję kaukę ant kaklo ir taip sukelti pavojų mano sveikatai. š eima! ?
(Vieš buč io atsakymas:
„Atsiž velgdama į Rusijos Federacijos teisė s aktų , susijusių su gyventojų gerovė s apsauga, į gyvendinimą kontroliuojanč ių institucijų kryptį ir kompetenciją , GARANT-SV LLC sukū rė ir sė kmingai į gyvendina programą CARE +, kuriame pateikiamos ne tik rekomendacijos komplekso sveč iams, bet ir GARANT-SV LLC darbuotojų pareigos, į skaitant (są raš as nė ra baigtinis):
- visi asmenys, esantys Komplekso teritorijoje, dė vė ti asmenines apsaugos priemones: medicinines kaukes, pirš tines, dezinfekavimo priemones.
Visą priemonių spektrą galite rasti svetainė je: mriyaresort. com")
Kambariai
Į ė jome į kambarį , atidarė me balkono duris į kvė pti Jaltos oro, tada BAM nukrito pagrindinis kambario apš vietimas - LED juosta!
1000 yra telefono numeris, skirtas visoms problemoms ir klausimams sprę sti, tai mums pasakė , kai už siregistravome. . . skambiname, praš ome susitvarkyti su š viesa ir taip pat su kondicionieriumi, kuris neveikė ir kambaryje lapkritį buvo 28-30 laipsnių š ilumos. . .
Po 20 minuč ių ateina meistras.
Meistro kaukė kabo kaip priklauso ant kaklo, ant Adomo obuolio! Po pastabos už sitraukė kaukę ant nosies, už lipo pataisyti š viesos. Priklijavau juostą . Po naktiniu staleliu pamač iau nutrū kusį lizdą , už lipau suprasti. Tada jis iš ė mė kaž kokią purš kimo skardinę ir pradė jo stipriai purkš ti aplink iš leidimo angą .
Paaiš kė jo, kad tai vabzdž ių repelentas!
Dichlorvoso dvokas už pildė visą kambarį
Ar tai paslauga, pone vieš buč io vadybininke? ?
Skambino konsjerž o tarnybai.
Atsisakė me gyventi kambaryje, kurio lizde yra tarakonų ir krenta lempos!
Kaip kambarys buvo paruoš tas registracijai?
Po beveik 2 valandų klajonių po vieš butį mus pakvietė persikelti į kitą tos pač ios kategorijos kambarį tame pač iame aukš te.
Taip, jie atneš ė į kambarį butelį vyno ir vaisių . Ir dar vienas anoniminis laiš kas iš vieš buč io, kuriame praš oma dar vienos galimybė s.
Ar vieš butis neturi informacijos apie gyventojus? O gal nė ra spausdintuvo, kuris atsipraš ymo laiš ke atsispausdintų sveč ių vardus?
(Vieš buč io atsakymas:
"Vieš buč io vadovybė papildomai kalbė josi su techninio aptarnavimo darbuotojais dė l asmeninių apsaugos priemonių naudojimo taisyklių . Iš skirtinai techninei problemai paš alinti naudotos prekė s kvapas buvo aš trus, tač iau tikimė s, kad vė liau į sitikinote, kad nė ra tarakonai ir vabzdž iai“)
Trumpai apie kambario š varą...
Registruojantis ant grindų ant kilimo buvo 2 didelė s š lapios dė mė s, kurios neiš dž iū vo per 7 dienas !! !
Drė gnas valymas vonioje buvo atliktas tik gavus praš ymą !
Duš o kambarys iš vis nevalomas ir nedezinfekuojamas, bent jau vieš nagė s metu. Belieka tik manyti, kad dezinfekcija atliekama prieš į sikuriant...bet ne faktas...
(Vieš buč io atsakymas:
"Patalpos dezinfekuojamos ir dezinfekuojamos kasdien. Valymo metu patekimas į patalpą ribojamas. Be to, kilimai valomi ir apdorojami specialiu dezinfekuojanč iu tirpalu. Kasdienis patalpų vė dinimas yra privaloma priemonė ")
Azure restoranas
Maistas neį vairus ir neskanus. Bet č ia, ž inoma, kiek ž monių , tiek nuomonių . Bet š lykš tesnė s kavos restorano bare už atlygį nesu bandž iusi! Aš paprastai tyliu apie kavą pardavimo automatuose bendrame kambaryje...
Grį ž kime prie darbuotojų , kurie gadina vieš butį .
Padavė jai restorane, ne visi, bet yra tokių , atsisakė padengti stalus, kuriuos tik nuvalė , siū lydami prisė sti kitiems. Tai yra paveikslas, ž mogus nori sė dė ti prie lango prie laisvo š varaus stalo, praš o padavė jo atneš ti buitinę techniką , o jis atsako - ką tik iš lipau, sė sk prie kito stalo. . .
Aptarnavimas, ką aš galiu pasakyti. . . !
Než inau, pagal kokius kriterijus tarptautiniuose konkursuose vertinama vadovų kokybė...bet ž inau rusiš ką patarlę apie ž uvį , kuri pū va nuo galvos!
Problema su personalu vieš butyje ne viena, o didž iulė ir labai gili!
Š iomis dviem frazė mis „Mriya“ vieš buč io laiš kas baigiasi:
„Dė kojame, kad naudojatė s mū sų transporto paslaugomis.
Jū sų komentarai mums svarbū s, nes kuriame pasaulį , į kurį norime sugrį ž ti!
griūti
Kambarys vieš butyje Yalta Mriya buvo už sakytas dar kovo mė nesį ir laukė birž elio mė nesio. Ir š tai mes atostogaujame! Vos atvykus į vieš butį vaikai, pamatę jo pastatą , pradė jo š aukti, kad atvykome į pasakų pilį . Darbuotojai mus pasitiko lyg mū sų lau... →ktų . Kambarys graž us, pramogų jū ra į vairaus amž iaus ž monė ms. O taip pat, kai vyras su vaikais važ iavo prie jū ros, ė jau į SPA centrą masaž o ir lazerinė s korekcijos. Taip, Krymas vis dar yra poilsio aukš tyje, o Mriya yra tokio aukš č io! ))) Ateikite, nepasigailė site!
griūti
Pagaliau iš sipildė mano svajonė – aplankyti Kregž dė s lizdą . Pailsė ję Mrijoje iš kart už siraš ė me į ekskursiją . Neį prasta pilies istorija mane tiesiog sujaudino. Ač iū už laisvalaikį prie pilies ir į domią istoriją . Tai buvo tiesiog nuostabi... → ekskursija su laivu iš Kregž dė s lizdo į Jaltą . Pakeliui pamatė me kalnus, Livadijos rū mus, Parus uolą . Graž u ir vaizdinga. Aš pamalonintas! Š imtai nuotraukų ir į spū dž ių jū ra.
griūti
Pailsė jome Jaltoje, perskaitė me plakatą apie dienos buvimą be nakvynė s ir greitai supratome. Mes keturiese Jaltoje per vieną dieną bū tume palikę daugiau pinigų . Č ia yra viskas, net jei tai yra vienos dienos registracija. Vieš butis praš matnus, kraš tovaizdis ir teritorija į sp&... →#363; dingi, nenusileidž iantys už jū rio 5 ž vaigž duč ių . Maitinimas mums buvo į skaič iuotas, mė gaukitė s vieš buč io privalumais ir veikla apsilankymo dieną . Mums pasisekė nudž iuginti grupė s „Miestas 312“ koncerte. Turbū t ž inomiausi hitai per pastaruosius 20 metų . Grį ž ome taksi, jokių problemų nebuvo. Galbū t iš mokome ilsė tis)
griūti
Su maž u vaiku nuvykome į Mriją . Jie bijojo, kad negalė s normaliai pailsė ti. Laimei, vieš buč io vadovybė nuodugniai iš tyrė jaunų tė vų poreikius. Mū sų kambaryje buvo persirengimo stalas ir vaikiš ka lovelė . Be to, buvome aprū pinti sauskelnė mis, servetė... →; lė mis, kū dikio higienos priemonė mis ir pan. Aukš č iausias į vertinimas! ! ! Ir labai ač iū! ! !
griūti
Mriya tikrai turi „viskas į skaič iuota“ atostogas. Be apgyvendinimo ir maitinimo, yra baseinai, SPA procedū ros, hamamas, sporto salė . Paprastai visa tai yra mokama, č ia tai į skaič iuota į kainą . Tikra elito š ventė iš tisus metus. Ne sezono metu baseinai, vasarą jū ra. Grož is. ... →Patiko ir ač iū . Didelė iš puoselė ta erdvė tapo mū sų fotosesijų vieta).
griūti
Ilsė josi Mrijoje su ž mona ir dukra. Dž iaugiamė s! Aptarnavimas labai aukš to lygio! Buvome š iltai sutikti, greitai už siregistravę ir apsigyvenę , palydė ti į kambarį ir net padė jome perneš ti daiktus! Kambarys erdvus, su svetaine ir dviem miegamaisiais, su didele graž ia terasa, ... → balkonu su panoraminiais langais. Buitinė technika, baldai – viskas š iuolaikiš ka, patogu! Į kainą į eina š vediš kas maitinimas, kai kurios medicininė s paslaugos (kiekvienam individualiai gydytojas suraš o programą ), lankymasis SPA centre, baseine, treniruoklių salė je, treniruoklių salė je, joga, kinas. Atskirai noriu pasakyti apie mitybą . Pagrindiniai valgiai restorane "Azur", o ten nieko!!!! ! ! Pirmieji patiekalai, garnyrai, mė sa, ž uvis, ant grotelių kepti patiekalai, vaisiai, salotos, desertai, yra net dietinio maisto!! ! ! Yra dar keli restoranai, man ypač patiko itališ kas, labai skanus, nuostabus vynas, geras aptarnavimas, o pats restoranas labai graž us.
griūti
Vasarą jau buvome Mrijoje, atvaž iavome tik porai dienų , spė jome į vertinti aptarnavimo lygį ir gyvenimo są lygas (patiko). Nusprendė me atvaž iuoti atostogauti, už sakė me kambarius 12 dienų kovo mė nesį . Atvykome su visa š eima – aš , ž mona ir vaikai, ir tė vai. K... →ambariai pagal pageidavimą buvo numatyti tame pač iame aukš te, viename sparne. Abu kambariai geri, suremontuoti, su buitine technika ir baldais. Valymas kiekvieną dieną , maistas visiems patiko!! ! ! Medicinos centras labai pravertė – gydytoja visiems paskyrė procedū rų kompleksą , visi turė jo laiko pirmoje dienos pusė je. Vaikams yra viskas - vaikų kambarys, pramogų centras, pramogų parkas. Suaugusiems irgi viskas - biliardas, boulingas, treniruokliai, SPA, net naktinis klubas, kuris veikia iki paskutinio lankytojo! Nė ra ko skų stis - vieš butis tikrai civilizuotas ! ! !
griūti