Viešbučio aprašymas Galant Hotel 3*
// Atnaujinta 24 kovo 2023
Į šį viešbutį kelionių nėra
Į šį viešbutį kelionių nėra
1. Vieta. Vieš butis yra ant kalvos. Siurblys Nr. 1 yra už.1, 6 km. Jei vaikš č iojimas vis tiek malonumas grį ž tant ž emyn. Pastatas prie pat važ iuojamosios dalies, kambaryje girdisi maš inų ū ž esys, kaimynų š unų lojimas. Vaizdas pro langus į purviną.5 aukš tų p... →astatą ir privatų sektorių .
2. Skaič ius. Maž as dydis. Dė mė s ant sienų ir kilimo. Slenkantis č iuž inys ant lovos. Sofa su iš sipū tusiomis spyruoklė mis. Vonios durys turi permatomą į dė klą (dž iaugsmas vaikams). Auš intuvas (vadinamasis „š aldytuvas“) nė ra pritvirtintas ir atidarius iš krenta iš naktinio staliuko. Wifi silpnas. Atvykus seifas neveikė , jie pamirš o duoti chalatus. Jie papraš ė papildomų antklodž ių - atsakydami: „neprieinama, nes. daug sveč ių “.
3. Mityba. Pusryč iai mokyklos valgykloje. Š vediš kas stalas susideda iš deš ros, kumpio, vieno vidutinė s kokybė s sū rio iš artimiausio prekybos centro ir š viež ių pomidorų bei agurkų arba kopū stų salotų . Arbata patiekiama drungna. Kava yra kaip kava. Visa tai matydami jie atsisakė pietauti.
4. Personalas. a) Saugumas. Jie saugo. . . ir stebi tave. b) padavė jai. Po treč io praš ymo jie atneš a stiklinę vandens. c) Valytoja. Ž enklas ant durų kabė jo 5 valandas ir tik po ž odinio praš ymo vyko valymas. d) administratoriai. Jos skirtingos. . . „Linksmoji“, kuri stengė si viskuo padė ti, „Abejingoji“, visus klausimus siuntusi savo pirmtakams ir š viesiaplaukė „Arogantė “, kuri buvo nemandagi, isteriš ka, isteriš ka. Bū tent ji sugebė jo pamirš ti, kad už pirtį sumokė jome iš anksto. Ž iū rint vaizdo į raš ą iš registratū ros, akivaizdž iai jaudinuosi, bet pavyko apgauti ir parodyti mums fragmentą nuo 18-00 iki 18-30, o ne nuo 17-30 iki 18-30 (01/02/20). Tai supratome jau vė l sumokė ję ir toli nuo vieš buč io.
P. S. Mieli turistai! Perskaitykite neigiamus atsiliepimus ir atsakymus iš administracijos, juose yra visa druska apie š į vieš butį .
griūti
Š į vieš butį pasirinkome kaip maž ą „Premium“ klasę , atokiau nuo centro. Buvo tikimasi tylos. Liukso kambarys yra geras interjero ir dekoro pož iū riu. Tač iau kilimai dė mė ti, o tai suteikia š varos trū kumo jausmą . Lova labai gera, š vari ir patogi. TV kartais veikia. Ryte, ... → o kartais ir vakare. Dominantys kanalai visai neveikia. Stalvirš is gyvenamajame kambaryje su į pjovomis iš peilių , matyt. Restoranas: pusryč iai skanū s, pietū s vidutiniš ki, t. Nerekomenduoju barš č ių . Galima valgyti viš tienos sriubą , darž ovių tyrė s sriubą . Bū tina iš plė sti priemonę . Vieš butyje du kartus už geso š viesa, o š ildymo taip pat nebuvo. e. jokios autonomijos. Pirmo aukš to liukso nerekomenduoč iau, lauko durys trenkia visą dieną , laiptai viduje triukš mingi, bet pagrindinis vieš buč io trū kumas yra personalas. Nė ra to, kas vadinama „Vishkil“. Personalas kartais susirenka fojė ir garsiai kalbasi bei juokiasi. Jei jie yra virtuvė je, tada atsitinka tas pats. Vieš buč io darbuotojai turi bū ti nepastebimi. Č ia nė ra profesionalumo. Ž monė s nė ra pasirengę tokiam darbui. Kai pietavome restorane, padavė ja pradė jo valyti kitą stalą , kai ž monė s valgė , nes. e. apipurš kė jį . stiklo valikliu ant stalo ir jį nuš luostė . Nerekomenduoju už sisakyti pervež imo iš vieš buč io. Pabrangs po pusantro, du kartus. Neva rū pestis, bet realiai noras „nuplė š ti“ daugiau. Patys nusprendė me, kad vieš buč io interjeras geras, bet personalas labai svarbus. Kyla jausmas, kad jie negavo to, ko norė jo. Vieš butis neatitinka deklaruotos „Premium“. Daugiau į š į vieš butį nevaž iuosime.
griūti