Viešbučio aprašymas Hilton Garden Inn Volgograd 4*
Viešbutis yra pačiame Volnogrado administracinio ir verslo centro centre. Verslo centrai ir istorinės vietos yra mažiau nei už penkių minučių kelio automobiliu. Pėsčiomis pasiekiamos viešojo transporto stotelės. Jame yra konferencijų salės, verslo centrai, visą parą veikianti sporto salė, restoranas ir baras.
// Atnaujinta 20 kovo 2023
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Vieta
20 km nuo oro uosto.5 km iki geležinkelio stoties.
Paslaugos viešbutyje
3 konferencijų salės iki 120 žmonių.Mini turgus vietoje.
24 valandų registratūra.
- restoranas
- kavinė/baras
- verslo centras
- automobilių stovėjimo aikštelė
- saugus
- liftas
- skalbiniai
- patalpos žmonėms su negalia
- kambariai nerūkantiems
- pervežimas į/iš oro uosto
Vaikams
- vaikiškas meniu restorane
- vaikiškos kėdutės restorane
- vaikiška lovelė
Pramogos ir sportas
- sporto salė
Numeriai
Viešbutyje iš viso yra 157 kambariai.Numeriuose
Kavos ir arbatos ruošimo rinkinys, elektrinis virdulys, mini šaldytuvas, kosmetikos ir batų priežiūros rinkiniai, lygintuvas ir lyginimo lenta, LCD televizorius, elektroninis seifas.Adresas
V.I. vardu pavadintas pr. Lenina, 56a, Volgogradas, Volgogrado sritis, Rusija, 400005Telefono numeriai
+7 844 253-22-00Svetainė
Hilton Garden Inn Volgograd 4*
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Vieš butyje iš esmė s viskas gerai, bet Wi-Fi kartais dingsta. Restoranas, ž inoma, š iek tiek brangus, manau, galė jo bū ti ir kuklesnis. Konferencijoje dalyvavau kaip sveč ias. Patogus, š viesus, š varus kambarys, bet nepakanka į rangos. Ribotos konferencijų galimybė s. Maž ai kas suteik... →iama, norė č iau, kad vieš butis rū pintų si sveč iais ir plė stų paslaugų spektrą .
griūti
Dė l to, kad vieš butyje tariamai buvo force majeure aplinkybė s (futbolininkai su vė lyviu iš siregistravimu, apie kurį vieš butis suž inojo dieną prieš tai), registracija į vyko vietoj nustatyto laiko 17:30 val. Tuo pač iu metu vieš buč io darbuotojai skambino dieną prieš regis... →traciją su klausimu, ar atvyksime tiksliai ir kokiu laiku: tai yra ž inojo, kad mus už registruos tik vakare ir nepraneš ė . Bū tume iš naujo rezervavę vieš butį , o ne nuė ję nuo kelio 6 valandas nesiprausę ir nepailsė ję . Ar vieš buč io politika neprarasti pinigų ? Tuo pač iu metu registratū ros darbuotojai atsipraš ė ir sakė , kad jie nė ra kalti. Tai tiesiog juokinga 4 ž vaigž duč ių vieš buč iui. O vadovas turė jo laisvą dieną . Į prasta situacija yra tokia, kad niekas negali iš sprę sti problemos, pasiū lyti alternatyvų , o tiesiog pasakyti: eik pasivaikš č ioti. Tuo pač iu metu ž monė s buvo iš keldinti, kol aš bandž iau laiku už siregistruoti (iš geresnių kategorijų kambarių nei tas, kurį už sakė me), ko niekas nesiū lė . Visa š i situacija iš esmė s yra nesą monė . . Jokių komplimentų ar kompensacijų darbuotojai taip pat nesiū lė , kol tiesiog nepapraš iau pavė luoto iš siregistravimo kitą dieną , kas buvo suteikta, net nepasiū liau palikti bagaž o. Vieš butis turi daugybę galimybių tikrai atsipraš yti: pasiū lykite nemokamą vakarienę , saldumynus / š ampaną , geriausios kategorijos kambarį ir pan. Iš tinklinio vieš buč io toks pož iū ris į klientus – pirmas kartas, o net hosteliuose per sezoną sausakimš uose Turkijos vieš buč iuose taip nė ra buvę . Tik kambarinė , ko gero, š ioje situacijoje yra solidus penketukas, kuris kokybiš kai iš valė kambarį per 20-30 minuč ių . Kambarys buvo su langais prospekte ir prieiga prie skydelio, tikriausiai dė l to langai neatsidarė . Bet tai yra smulkmenos, palyginti su gyvenviete. Likusi kambario dalis gera, erdvi, yra viskas ko reikia. Pusryč iai į vairū s, skanū s, bet kaž kodė l nebuvo kiauš inienė s. Santrauka tokia: Hilton, ne Hilton, bet pož iū ris toli nuo tinklo standartų , provincijos tarybinė s tarnybos
griūti