Viešbučio aprašymas Merlin 3*
Viešbutis „Merlin“ įsikūręs Vltavos upės pakrantėje, už 200 metrų nuo Karlovo Namesti metro stoties. Jis įsikūręs atnaujintame Secesijos pastate. Puikiai tinka tiek pažintinėms, tiek verslo kelionėms.
// Atnaujinta 25 kovo 2023
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Vieta
Václav Havelo oro uostas / Praha yra už 11 km nuo viešbučio.Paslaugos viešbutyje
Restoranas Stara Doba (čekiška ir tarptautinė virtuvė). Pusryčiai nuo 07:30 iki 10:00, švediškas stalas.- restoranas
- automobilių stovėjimo aikštelė
- automobilių nuoma
- saugus
- nemokamas wi-fi
- liftas
- apgyvendinimas su gyvūnais
- kambariai nerūkantiems
- pervežimas į/iš oro uosto
- vėlyvas išvykimas
- valiutos keitykla
- bankomatas
- atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis
Vaikams
- vaikiškas meniu restorane
Pramogos ir sportas
„Merlin“ darbuotojai gali padėti suplanuoti vizitus į Prahos lankytinas vietas, pavyzdžiui, vaizdingą Karolio tiltą ir Senamiesčio aikštę, iki kurių nueisite mažiau nei 10 minučių.- dviračių nuoma
- ekskursijų organizavimas
Numeriai
Iš viso yra 39 kambariai.Numeriuose
TV, vonia, plaukų džiovintuvas, oro kondicionierius, seifas, nemokamas belaidis internetas.Adresas
Gorazdova 22/331, 120 00 Praha 2Telefono numeriai
(+420) 224 916 555Еl. paštas
info@courmerlin.czSvetainė
Merlin 3*
Kainų grafikas
Į šį viešbutį kelionių nėra
Š iame vieš butyje viskas puiku. Labai š auni vieš buč io vieta. Patogū s kambariai. Darbuotojai kalba keliomis kalbomis, paž į sta miestą ir moka sufleruoti. Labai patiko š is vieš butis, rekomenduoju apsilankyti!... →
griūti
Iš vykome į vieną iš turizmo sezono piko – liepos pabaigoje. Tai buvo antras pigiausias vieš butis Amigo svetainė je. Są ž iningai, tikė jomė s blogiausio. Tač iau vieš butis buvo puikus kainos ir kokybė s santykis. Ž inoma, buvo vienas reikš mingas minusas - kambaryje valydami nesisi... →urbė ir neplovė vonios. Yra ir daugiau pliusų - puiki vieta (vaikš č iojome po vietas, kurios nebuvo į trauktos į ekskursiją ), 10-15 minuč ių iki centro tramvajumi, kuris daž nai kursuoja, pusryč iai labai sotū s, personalas puikiai suprato mū sų sulauž ytą č eką , buvo ir neš ikas, kuris puikiai supranta rusiš kai, į visus praš ymus darbuotojai operatyviai reagavo ir stengė si patenkinti visus mū sų poreikius.
Už mū sų.3*, už kuriuos sumokė jome, bandė elgtis kaip 5* vieš butyje.
griūti