Vandens parkas ir čiuožyklos
Ant jūros kranto
Smėlio ir akmenukų paplūdimys
Spa ar sveikatingumo centras
Viešbučio aprašymas Scylax Family Club 5*
Viešbutis yra kitoje kelio pusėje nuo jūros. Visiškai atnaujinta 2020 m. Tinka šeimos ir jaunimo atostogoms.
Teritorijos plotas 5500 м²
// Atnaujinta 04 sausio 2023
Į šį viešbutį kelionių nėra
Vieta
2 km nuo Mahmutlaro.15 km nuo Alanijos.
130 km iki Antalijos oro uosto.
Paplūdimys
Paplūdimys už 10 metrų, kitapus kelio, yra požeminė perėja.- ant jūros kranto
- privatus paplūdimys
- smėlio ir akmenukų paplūdimys
- gultai
- skėčiai
Paslaugos viešbutyje
Wi-Fi (mokama).- restoranas
- kavinė/baras
- liftas
- gydytojas
- atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis
- viešbutis neapgyvendina vyrų be moterų
- renovacijos metai: 2020
Vaikams
- vaikų baseinas
- žaidimų aikštelė
- vaikų klubas
- vaikiškos kėdutės restorane
- vaikiška lovelė
- auklė
Pramogos ir sportas
2 vandens kalneliai, nešildomi, dirba nuo 10:00 iki 17:00.- vandens parkas ir čiuožyklos
- SPA ar sveikatingumo centras
- sauna/vonia/hamamas
- dviračių nuoma
- sporto salė
- animacija
Numeriai
Iš viso yra 170 kambarių. Kambariai Standartiniai, Šeimyniniai, Šeimyniniai apartamentai, Kambarys dviaukštėje, kambarys neįgaliesiems.Numeriuose
Dušas / WC, plaukų džiovintuvas, telefonas, palydovinė televizija, muzikos kanalai, mini baras, oro kondicionierius, seifas (už papildomą mokestį), balkonas.Adresas
Mahmutlaras Mah. D-400 Karayolu üstü, Atatürk Cd. 291/A-B, 07450 Alanija/Antalija, TurkijaTelefono numeriai
+90 242 606 1620Еl. paštas
info@scylaxhotels.comSvetainė
Scylax Family Club 5*Į šį viešbutį kelionių nėra
Paž iū rė jusi vieš buč io nuotrauką nusprendž iau, kad bus geros atostogos su vaiku. Dė l to 2 su puse valandos tikrino, tiksliau mus marinavo, o paskui pasakė , kad č ia tik vienas kambarys. Kambaryje yra langas su vaizdu į stogą , kuriame yra kondicionieriai. Po duš u vanduo visiš kai n... →enuteka, lieka 5-6 cm vandens, nors kiekvieną kartą po maudynių jį pamerkiu. Ant sienų buvo nesandarumo, lyg patalpoje bū tų.60 cm vandens. Pasakę , kad yra tik š is kambarys, mes už siregistravome ir papraš ė me jį iš valyti. Bet kai grį ž o po valandos, jis nebuvo iš valytas ir man pasakė , kad iš valys rytoj. Tai yra, vieną naktį turė jome praleisti ant lovos, likusios nuo ankstesnių ž monių . Galų gale aš pati susiradau valytoją ir labai skandalingai papraš iau jos iš valyti. Kai vė l atė jau į kambarį , jie tiesiog pakeitė lovą . Č ia siaubingas aptarnavimas, iš vis č ia nevaž iuok
griūti
Birž elio dvideš imtą ją pirmą kartą per trejus metus pagaliau galė jau iš kirpti langą š eimos kelionei į Turkiją . Rinko, kaip į prasta, atsargiai, bet š is kartas buvo kaž kaip ypatingas. Dauguma pasirinkimų priklausė nuo laiko spaudimo arba dė l staigaus kainų ... →padidė jimo, arba dė l problemų su už sakomaisiais reisais, arba nuo liepos mė nesio tikė tinu staigiu degalų kainų padidė jimu.
Jau buvome perė ję.10–15 variantų , kai į akiratį atsidū rė vieš butis „Scylax“. Atsiliepimų buvo nedaug, daugiausia teigiamų , apskritai vieš butis iš nuotraukų atrodė neblogai, be to, daug kur buvo minimas 2021 m. remontas. Priė mimo tipai, fojė , restoranas, į vairū s patiekalai tiesiog papirkti. Penkių ž vaigž duč ių vieš butis, gera kaina, ultra viskas, su galimybe vež tis bagaž ą po 28 kg ž mogui. Taip ir mes su ž mona gauname turistinį bilietą į Scylax Family Club 5 * vieš butį . Adresas – Mahmutlar Mah. D-400 Karayolu ustu Blv. Azaros Hotel sitesi B blok 201/A-B, 07450 ALANYA. Apgyvendinimas ir maitinimas – Standartinis / 2AD / Ultra viskas į skaič iuota.
Skrydis iš Kazanė s buvo vykdomas Turkish Airlines.
Maž daug po 5 valandų atvykome į Antaliją . Skrydis praė jo gerai, su nedideliu vė lavimu.
Pervež imas už truko apie 4 valandas, nes vairuotojas pasiklydo Sidė je ir beveik valandą negalė jo rasti mū sų bendrakeleivių vieš buč io. Scylax buvo paskutinis eilė je, todė l atvykome 2:00 val. Pradė jo darytis į domu.
Atvykus paaiš kė jo, kad vieš buč io pavadinime nė ra paminė ta objekto klasė.5* (https://disk. yandex. ru/i/WoMfZD2M3r1QlA). Taip pat nebuvo tokioje situacijoje į prasto ž enklo, kad vieš butį kontroliuoja Turizmo ir kultū ros ministerija (konkretus pavyzdys yra https://disk. yandex. ru/i/TB4vtekzhzI8YQ).
Matydami fojė ir registratū ros bū klę , prisiminę nuotraukas į vairių kelionių agentū rų ir kelionių organizatorių tinklalapiuose, už davė me natū ralų klausimą – ar atvedė mus į reikiamą vieš butį ? Registratū ros darbuotojas kazachas atsakė , kad tai tikrai „Scylax Family Club“, bet apie ž vaigž des ir oficialius dokumentus apie vieš buč io klasę nieko pasakyti negali, nes darbą gavo tik prieš dvi dienas.
Galutinis popadalovo supratimas atsirado apsigyvenus kambaryje. Mū sų „penkių ž vaigž duč ių “ lygis pateikiamas vaizdo į raš e https://disk. yandex. ru/i/w9WC5xgqKOhVjg. Nebrangi spyna, neveikiantis seifas, neš varū s seni rankš luosč iai su skylutė mis (https://disk. yandex. ru/i/guUiwVLWScq0zg), karš to vandens nė ra, ryte iš jungta elektra, sena suplyš usi patalynė (https://disk . yandex. ru/ i/Z06qS_ZiwOoUQA), neš varū s veidrodž iai ir stiklai, nuš iurę baldai su patinimais (https://disk. yandex. ru/i/4Dci633BgsMbMA). Pelė sis kambaryje (https://disk. yandex. ru/i/zHIbTWhMkHE6GA) (https://disk. yandex. ru/i/JED6Ird17ftuiw), maisto likuč iai nuo ankstesnių sveč ių (https://disk. yandex. ru / i/BMXYDUe2Lh3m-w), nė ra virdulio, stiklinių , nė ra į prastos 5* knygos su telefonų numeriais, paslaugų apraš ymais, vokais. pieš tukai, siuvimo rinkiniai, avalynė s aksesuarai. NIEKO. Matyt, pagal nutylė jimą buvo manoma, kad š ioje kiaulidė je gyvensime už penkių ž vaigž duč ių kainą . Elementarus saugumo (https://disk. yandex. ru/i/AgnEZsjgkvHq4g), elektros saugos ir higienos trū kumas.
Prisiminiau, kad viename iš atsiliepimų buvo paminė ta, kaip ž mogus galė jo pakeisti kambarį . Todė l nusprendė me pernakvoti, o ryte pradė ti judė ti. 7 val.
00 atsikė lė , visi paspaudė nuotrauką , nufilmavo ir nuė jo pusryč iauti. Po supuvusio valgio, apie kurį kalbė siu vė liau, tapo aiš ku, kad turime kovoti.
Vestibiulyje kalbė jomė s su moterimi iš Kazachstano. Prisimenu jos ž odž ius: „Jei dar nesumokė jai, bė k iš č ia“. Trumpai tariant, jie atvyko.
Kazachstanas registratū roje pasakė , arba mes normaliai nusprendž iame su numeriu, arba keliame skandalą . Vos nepatekome į skandalą , tik treč ią kartą pavyko gauti daugiau ar maž iau padorų kambarį , kuris vis dė lto taip pat neatitiko 5 * lygio: purvas, nebaigtas remontas, pelių ekskrementai, elektros tiekimas ir karš tas vanduo, aptriuš ę baldai. Bet mums tikrai pasisekė , kad galė jome gauti kambarį prieš atvykstant vadybininkui ir jame už siregistruoti. Leisk jiems iš sirinkti dabar. Arč iau 10.00 atvykę s vadybininkas Sadykas stengė si bū ti mandagus, patikino, kad viskuo mums padė s.
Jis, ž inoma, nustebo ir pasakė savo darbuotojams už š io numerio iš davimą (tuomet dar než inojo, kad aš suprantu turkiš kai), bandė už megzti pokalbį dė l papildomo mokė jimo. Ž mona vė liau pasakė , kad dė l pasiū lymo mokė ti papildomai buvau taip nusiteikę s, kad tema iš kart apmirė . Oho, jie paliko mums kambarį be papildomo mokesč io. Antra, mū sų netenkino š vara. Sadykas patikino, kad viskas iš sisprę s. Vė liau atvykusios 6 valytojos mū sų priž iū rimos atliko generalinį valymą , iš valė visus langus ir veidrodž ius, pakeitė patalynę , iš davė priedus. Pirmą kartą per visas keliones gavo chalatus. Noriu bū ti objektyvus ir padė koti š ioms valytojoms. Vienas iš nedaugelio, są ž iningai dirbusių savo darbą likusią dienos dalį . Gulbė s buvo susuktos, ž iedlapiai barstomi. Mes jų taip pat nepamirš ome. Na, totorių -turkų surž ikas taip pat atlieka savo darbą )).
Taigi, mes pasiekė me vietinį santykinį grynumą.
Ž emiau galite pamatyti vieną iš geriausių jau iš valytą vieš buč io kambarių:
https://diskas. yandex. ru/i/KGVVQgLKpMUcsQ
https://diskas. yandex. en/i/0WHGr1ukzFjQ_w
https://diskas. yandex. ru/i/_3uJdql5TcSTJA
https://diskas. yandex. en/i/JZG06INWOEvxTw
https://diskas. yandex. ru/i/3XdwGa1wJ42NDQ
https://diskas. yandex. ru/i/rFMrVGzL0UO2Xg
https://diskas. yandex. ru/i/ZZi6Ah5a-alQSw
https://diskas. yandex. ru/i/PZE0rzq49S1dHQ
https://diskas. yandex. en/i/ISAo-gOPnUXfPg
https://diskas. yandex. en/i/tENqBwhnlvsBiA
https://diskas. yandex. en/i/MU300GOHlGqj5w
https://diskas. yandex. ru/i/tQqTsZ-TThml6A
https://diskas. yandex. ru/i/K_uZj5Ltxn0k6Q
https://diskas. yandex. ru/i/dLTMf8q0Kaa20A
https://diskas. yandex. ru/i/SdpE8CREAR1CDw
https://diskas. yandex. en/i/509hDNte0Crp0g
Bet, kaip jū s suprantate, tai vis dar nė ra 5 *, kuriuos pasiekti į manoma tik visapusiš kai organizuojant procesą . Iš matų problemos nepavyks iš sprę sti net pakartotinai valant, jei vieš butyje neatliekama deratizacijos (https://disk. yandex. ru/i/QTXd7v2WSS5ZSA). Trū kstant elektros, vieš butis negali už tikrinti kambaryje oro kondicionieriaus, WI-FI, televizoriaus, karš to vandens, veikianč io š aldytuvo ir pan. . Tas pats pasakytina ir apie vieš ą sias erdves. (https://disk. yandex. ru/i/3vMndcGoB6QFUw), (https://disk. yandex. ru/i/qT_jjxD2V4dOIg).
Baigę nakvynė s ir organizacinius reikalus, iš skubė jome į SPA, nes tikrai manome, kad prieš deginimą si bū tina pasidaryti pilingą . Mums patiko SPA. Geras hamamas, sauna, prausykla. Ač iū skalbė jui.
Jo ž mona, kuri š iuo atž vilgiu yra labai skrupulinga, paž ymė jo jo subtilų darbą . Patvirtinu – gerai padaryta.
Jei laikysime fakto, kad itin sunku sugadinti saulę , jū rą ir jū ros orą , tai valytojai, SPA centras ir pora normalių vaikinų iš vieš buč io darbuotojų tapo ryš kiu spindulė liu ant tamsaus Skylax kū no. Tada viskas buvo liū dna.
Slegiantį į spū dį padarė kambarys, vadinamas restoranu. Kadangi situaciją svarstome ne iš valgomojo pozicijos, o iš.5* vieš buč io pozicijų , tai: stalai neservuojami, ant stalų nė ra druskos ir pipirų , staltiesė s neš varios ir senos, servetė lių laikikliuose yra ne daugiau kaip 5 servetė lė s (https://disk. yandex. ru/i/LsR6D5zt42Vf8A). Krū va musių . Visi turimi indai susmulkinti. Puodelių iš viso nė ra, tik vienkartiniai popieriniai ir plastikiniai puodeliai (https://disk. yandex. ru/i/TmfP6wNRlD6OLQ). Vė liau tapome liudininkais, kaip š ie plastikiniai puodeliai buvo plaunami ir pakartotinai naudojami vakare fojė bare, nes visada trū ksta indų.
Juolab, kad tokia situacija nedž iugina ir patys baro darbuotojai.
Kalbant apie patiekalų kokybę ir asortimentą , Kazanė je jau seniai nieko panaš aus net valgyklose nė ra. Gaila, kad negali perteikti daugumos patiekalų skonio ir kokybė s, kurie arba bjauriai rū gš tū s, arba perkepti, arba apkarstę . Pristatome „penkių ž vaigž duč ių “ pusryč ius (https://disk. yandex. ru/i/f_UdJdujs783gQ), (https://disk. yandex. ru/i/EL8qRdX3peeN5Q), (https://disk. yandex. ru /i/ vDoB-KUg32setQ).
Pietū s ir vakarienė yra vienodi. Todė l vieš butyje vakarienė s nevalgė me. Virimo kokybė prasta. Tik arč iau Eid al-Adha kaž kas pradė jo keistis į gerą ją pusę . Iš mė sos tik viš tiena į vairiais variantais. Jokios jautienos, verš ienos ar avienos. Jie nuolat gamindavo į vairių formų kotletus, bet iš to paties nekokybiš ko farš o. Du kartus per 10 dienų vakare gamindavo ant grotelių keptą ž uvį . Likusiomis dienomis – viš tiena. Darbo dienomis bū davo ir ž uvienė , bet labai kaulė ta ir prastai virta.
Norė dami pridė ti apimties iš dė liotiems paruoš tiems patiekalams, restoranas pasinaudojo tokia gudrybe - produktus iš dė liojo ant duonos ir apverstos lė kš tė s (https://disk. yandex. ru/i/n3pgJYf9GJzFnQ).
Daugiau ar maž iau kokybiš kai paruoš ti mė sainiai iki 16.00 val. , bet jie greitai baigė si. Viena iš prastos maisto gaminimo kokybė s priež asč ių – naudojama pasenusi į ranga. Darbuotojai į rangą nustato maksimaliai, todė l produktai dega ir perkepa. Kai buvome restorane, dė l sugedusios dujinė s viryklė s (https://disk. yandex. ru/i/vM1NGJrkWTYQOA) vos nekilo gaisras, kai visas kambarys buvo apimtas aitrų dū mų . Kitą kartą aiš ku, kad gartraukis kepsninei netinka (https://disk. yandex. ru/i/0ffi9_f9zYcm8g). Kiekvienas, kuris kada nors gamino kepsninę , ž ino, kad tai tiesiogiai veikia gatavo produkto kokybę . Sanitarinių standartų laikymasis taip pat nebė ra ryte (https://disk. yandex. ru/i/K_UChM5PPuqJzg).
Kokybiš kų sulč ių vieš butyje nebuvo, tik miltelius. Sezono į karš tyje reikė jo rasti tokios prastos kokybė s vaisių.
Tiesa, pagarba paprastiems apelsinams, jie pasirodė labai saldū s. Konditerijos gaminiai – visiš kas akhtungas. Alaus kokybei priekaiš tų nė ra. Kito alkoholio nebuvo iš gė rę s.
Visiš kai atsisakė me vakarienė s, pirmenybę teikdami kokybiš kam maistui mieste (https://disk. yandex. ru/i/AnPECoiHl4Yv4w), (https://disk. yandex. ru/i/Q1b_anEhp6vhcQ), (https://disk. yandex. ru/i/ExCY3_oT3_sAtA). . Sutinku, ne kiekvienas 5 * vieš butis tai suteikia, bet a la carte restoranuose tikrai. Mes neturė jome a la carte, nors tai buvo deklaruota kelionių organizatoriaus svetainė je (https://disk. yandex. ru/i/_jl9NAhpvxrNLw).
Ypatingas dė mesys turė tų bū ti skiriamas vieš buč io sanitarinių ir higienos standartų laikymuisi. Mes, vieš butyje susidū rę su grauž ikų ekskrementais, buvome š okiruoti, kai pamatė me, kaip restorane ant grindų buvo laikoma duona (https://disk. yandex. ru/i/MQ_NNu8VxDja8Q), (https://disk. yandex. ru/i /awF3Pk3VqCGayw). Bet atvež a ir deda ant asfalto, č ia mū sų emocijos tiesiog perdegė (https://disk. yandex. ru/i/c6B6uGFEtkTgxQ), (https://disk. yandex. ru/i/K6GvxxGWOstKAw). Č ia po to gatvių valytoja surenka š iukš les (https://disk. yandex. ru/i/v-yjFth6jeM51A). Nesė dė jome valandų valandas, kad tai už fiksuotume. Tiesiog kiekvienas tai darantis prarado nebaudž iamumo gė dą . Viskas daroma atvirai.
Ir pož iū ris į turistus, kaip tylios kiaulė s kokioje nors kiaulių fermoje. Nieko asmeniš ko, tai tik verslo procesas.
Restoranas neturi supratimo apie valymą . Purvas ant grindų , purvas ant paskirstymo stalų . Š ių nuotraukų neieš kojome. Taip buvo visada (https://disk. yandex. ru/i/K_PzxvrCP3uBrw).
Š tai tokį valgė me „penkių ž vaigž duč ių “ maistą.
Nemalonus momentas buvo susitikimas su gide. Su mumis susisiekė FUN&SUN atstovas, prisistatę s Ali Mukhlis (dar ž inomas kaip Muhlis Kadiroglu). Dė l visų nusiskundimų dė l vieš buč io nesilaikymo 5* lygio, antisanitarinių są lygų ir nekokybiš ko maisto (apraš as vė liau), gidas patarė paraš yti skundą , nusių sti į telefoną ir duoti (patiems! !! ) variantai, kur norė tume persikelti. Natū ralu, kad už papildomą mokestį . Pagal pokalbio logiką buvo aiš ku, kad sprendimas dė l mū sų perkė limo bus kiek į manoma atidė tas. Paklausus, kodė l mus, nusipirkusius 5* ekskursiją , paguldė į vieš butį , kuriame visai nebuvo ž vaigž duč ių , gidė paliko atsakymą.
Kol ruoš ė me dokumentą , į jį kreipė si dar keli ž monė s su raš ytinė mis pretenzijomis. Tapo aiš ku – tai upelis. Nepaž į stamų ž monių buvimas leido mums reikalauti, kad gidas padarytų pastabą apie mū sų pretenzijos priė mimą visu vardu, nes jis nesiruoš ė jos pasiraš yti. Tiesa, padarė me ir klaidą , nes gidas pasiė mė kopiją su savimi, suteikdamas galimybę tik nufotografuoti (https://disk. yandex. ru/i/RpR_ncVQecQELw).
Viskas taip, kaip atsitiko: dokumento atributų neprivalumas, egzempliorių skaič iaus neprivalumas, kivirč ai pasiraš ant, nuotraukos siuntimas než inia kur, kaž koks aplaidumas visame kame – viskas galiausiai mus į tikino, kad pretenzijos suraš ymas yra ne kas kita, kaip ritualas vadovui nuraminti susijaudinusius klientus.
Tai yra, visi mū sų veiksmai pateko į standartinį suplanuoto registracijos konvejerio į š į bež vaigž dž ių vieš butį procesą arba papildomo mokė jimo už persikė limą melž imą , o gidas veikia kaip „ž aibolaidis“ kelionių organizatoriaus interesais.
Tai supratę pasakė me, kad reikia kaž kaip apsisprę sti. Neturė tume ieš koti galimybių , o kelionių organizatorius turė tų iš sprę sti problemą . Todė l reikalavo, kad š is klausimas bū tų iš sprę stas iki penktadienio, 2007 m. 22m. Kalbė ta, kad tai buvo sukč iavimo forma, su kuria susidū rė me pirmą kartą per 15 metų , o jei klausimas nebus iš sprę stas, bylą nagrinė s mū sų teisininkai. Pamatę s tokį posū kį , gidas nusprendė pakeisti neva problematiš ką į arogantiš ką . Panaš u, kad tai vienas pagrindinių jo elgesio scenarijų . Tai daug pasako tiek apie kelionių organizatoriaus atstovą , tiek apie patį kelionių organizatorių . Tarkime, į ž ū lus gido elgesys yra viena iš priež asč ių paraš yti š ią apž valgą.
Nepaisant to, sutarė me, kad pasiž iū rė sime kelionių organizatoriaus svetainė je esanč ius variantus ir atsių sime gidą į telefoną . Visa tai padarė me per kiek daugiau nei valandą . Tač iau atsakymo negavome. Vė liau paaiš kė jo, kad jie apgavo ir mū sų kelionių agentą , atsių sdami muilo apie mū sų tariamą atsisakymą iš siū lomo vieš buč io. Chaosas ž ygyje.
Iš orinė aplinka. Mums š vara yra pagrindinė savybė , dė l kurios renkatė s 5* vieš butį . „Scylax“ tai kaž kas.
Š tai mū sų rytinis ž ygis pusryč iams (https://disk. yandex. ru/i/yXZWQwbiyZQOZA). Tikriausiai labai padidina apetitą . Pakeliui patiekalai iš kambarių , kurie daž niausiai kainuoja pusę dienos (https://disk. yandex. ru/i/2cTg5RsJteNgQw), (https://disk. yandex. ru/i/kh_h4sPlf_mDGg), (https://disk. yandex ru/i/TOjCpgIHu_t2cQ). Mes specialiai nebė gome per praė jimus redaguoti arba specialiai nepasirinkome laiko. Tai į prastas pusryč ių marš rutas. Taip vyksta vieš ų jų erdvių valymo verslo procesas vieš butyje. Koridoriai padaryti netvarkingi, neš varū s, netvarkingi (https://disk. yandex. ru/i/KT5tYj3Y6bAxZA), (https://disk. yandex. ru/i/Ssrdonwj2ejLDg), (https://disk. yandex. ru/i/4vr4-EQsplMimg), (https://disk. yandex. ru/i/x17evvxNFLHloQ), (https://disk. yandex. ru/i/C0zdiTWP0Ec-Zw). Po sienomis yra statybinis są vartynas (https://disk. yandex.
ru/i/ZcoToKNH22DTKQ).
Paplū dimio bū klė parodyta vaizdo į raš e (https://disk. yandex. ru/i/SA6h5U6R4zrC6w). Infrastruktū ra ir į ranga apleisto tipo, duš o rankenos iš plė š tos. Gaila, kad kvapo negalima perteikti. Vartai į paplū dimį turė tų bū ti už daryti 21.30 val. , bet jie niekada neuž sidaro. Ateik kas nori. Po Scylax dabar pasiaiš kinsime ne tik apie smė lio paplū dimį , bet ir apie smė lė tą saulė lydį , nes tai, pasirodo, yra dvi skirtingos są vokos. Tač iau iš darbuotojų tik vienas pagyvenę s darbuotojas gana gerai ž iū rė jo į paplū dimio bū klę . Pagarba jam. Gelbė tojų nė ra. Taip yra nepaisant to, kad nė ra pontono, į plaukti į jū rą labai pavojinga, aplink daug vaikų ir pagyvenusių ž monių.
Paskutinis laš as, nustelbę s kelionę , buvo gido gudrybė . Prisiminkite, kad kelionių organizatorius nieko nepadarė dė l mū sų persikė limo. 06.07. 2022 m buvo pareikš ta antrinė pretenzija su reikalavimu persikelti į.5* vieš butį (https://disk. yandex. ru/i/6txoBOM4Vg30Qg).
Tač iau gidas atsisakė pasiraš yti antrą jį egzempliorių pilnu vardu, priė mimo data ir priė mimo ž yma, motyvuodamas tuo, kad jo neleidž ia vadovybė . Norė dami gauti atsisakymo pasiraš yti į rodymus, diktofonu padarė me pokalbio ir vaizdo į raš ą (https://disk. yandex. ru/d/1bPQjaXnv1hSbA), (https://disk. yandex. ru/i/-nck5xF9Qy2jFw ). Reikė jo ieš koti nestandartinių dalykų , nes š ie neteisė ti ž monė s už fiksavo visus judesius. Gidas pasakė , kad mes neturime teisė s filmuoti ir pradė jo grasinti, kad kvies policiją . Kaip vė liau teigė , už vieš osios tvarkos paž eidimą . Atrodo, kad š i tema jau seniai prarado ribas ir gė dą nuo nebaudž iamumo. Bet kuriuo atveju buvo akivaizdus mū sų teisių paž eidimas. Ir dė l to kaltas kelionių organizatorius, kaip subjektas, atsakingas už teikiamos turistinė s prekė s kokybę ir už mū sų saugumą sveč ioje š alyje.
Turė jome skambinti karš tą ja linija į Rusijos konsulatą Antalijoje, kad galė tume juos atnaujinti ir papraš yti konsulinė s tarnybos pagalbos bei pagalbos.
Taigi kelionių organizatorius visiš kai nepaisė mū sų teisių , palikdamas vienas prieš vieną tokioje situacijoje, kurią pats susikū rė , sveč ioje š alyje visiš kai praradę s paskutinius pasitikė jimo pė dsakus.
Pervež imas atgal ir skrydis vyko sklandž iai ir laiku.
Grį ž ę iš turo ė mė mė s veiksmų , kad gautume patikimą informaciją . Paaiš kė jo, kad:
- Scylax š eimos klubas nepriskiria savę s 5* (https://disk. yandex. ru/i/paSDA0qgn51djA);
- Svetainė je https://yigm. ktb. gov. tr/genel/turizmtesisleri. Turkijos Respublikos kultū ros ir turizmo ministerijos generalinio investicijų ir verslo direktorato aspx failą , apie vieš butį „Scylax Family Club“ iš viso nė ra informacijos, į skaitant jam priskirtų ž vaigž duč ių skaič ių (https://disk . yandex. ru/i/8g83rCtSB-dOXw);
- Kelionių organizatorius FUN&SUN klaidina potencialius vieš buč io „Scylax“ klientus, pateikdamas jį kaip 5* (https://disk. yandex. ru/i/7cUgRbPOPK1l-g).
Tas pats daroma ir kitiems bež vaigž dž ių vieš buč iams, o tai rodo tyč inį atliktų veiksmų pobū dį;
- Daugelis kelionių organizatorių , agentų , apž valgų svetainių klaidina dė l vieš buč ių , interjero ir tt į vertinimo ž vaigž dutė mis. Č ia pateikiami klastotė s pavyzdž iai: Anex Tour (https://disk. yandex. ru/i/mNr8_3SG0kUmVg), Biblio Globus (https : / /disk. yandex. ru/i/CxZtsL6eGL0muQ), „Pegas Touristik“ (https://disk. yandex. ru/i/oH357aGQOUOU_Q), „TezTour“ (https://disk. yandex. ru/i/XKtd21fE2bQv2A). Č ia yra „Onlinetours“ (https://disk. yandex. ru/i/kbjmZiLQchHhQw) ir „Yandex. Kelionė s (https://disk. yandex. ru/i/r_vZYdefYznWyA).
Taigi š ie metai buvo visiš ka netvarka. Laikykite tai tuoperatorių są mokslu, kurie nusprendė suvirinti kaip paskutinį kartą . Atrodo, kad rosturizmas už simerkė . Turkijos vieš buč iai dalijasi, bet apsimeta bilmierum. Jų autoritetai – jū s patys suprantate, kur nukreipiamas pinigų srautas. Visi yra už siė mę pardavinė dami tave, mielas turiste, kiaulę kiš enė je, pasinaudodami tavo skuba, laiko vargais, už sakomų jų reisų atš aukimais ir visa kita. Na, kodė l gi ne? Laš iš a skuba.
Į kū riau telegramos kanalą Scylax_Fun&Sun_Fraud (prenumerata č ia - https://disk. yandex. ru/i/vZs-mFSaQvK8Rg).
Susitvarkykime ir pasidalinkime savo patirtimi bendraujant su š iais neteisė tais ž monė mis. Teks sukurti svetainę . Jei jie než ino, kaip są ž iningai dirbti, leiskite jiems iš eiti iš rinkos.
griūti