Ant jūros kranto
Viešbučio aprašymas Admiral Hotel 4*
Viešbutis įsikūręs tiesiai prie Adrijos jūros, Lungomare promenadoje. Iš jo atsiveria nuostabūs jūros ir jachtų uosto vaizdai. Opatijos autobusų stotis yra už 150 metrų. 2014 metais viešbutis tapo „Remisens“ tinklo dalimi.
// Atnaujinta 22 liepos 2024
Į šį viešbutį kelionių nėra
Vieta
12 km iki Rijekos geležinkelio stoties.45 km iki Rijekos oro uosto.
Paplūdimys
betoninė platforma.- ant jūros kranto
- miesto paplūdimys
- gultai
- skėčiai
Paslaugos viešbutyje
Bagažo saugykla, visą parą dirbanti registratūra, faksas / kopijavimas, dovanų parduotuvė, kambarių aptarnavimas.- restoranas
- kavinė/baras
- atviras baseinas
- vidinis baseinas
- konferencijų salė/pokylių salė
- verslo centras
- automobilių stovėjimo aikštelė
- automobilių nuoma
- saugus
- nemokamas wi-fi
- liftas
- skalbiniai
- apgyvendinimas su gyvūnais
- valiutos keitykla
- atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis
- renovacijos metai
Vaikams
- vaikiška lovelė
Pramogos ir sportas
- SPA ar sveikatingumo centras
- sauna/vonia/hamamas
- sūkurinė vonia
- sporto salė
Numeriai
Iš viso viešbutyje yra 192 kambariai ir 6 apartamentai, įrengti 8 aukštų pastate.Numeriuose
Oro kondicionierius, seifas, kabelinė televizija, tiesioginis telefonas, mini baras, plaukų džiovintuvas, rašomasis stalas, nemokamas belaidis internetas, dūmų detektorius, lygintuvas ir lyginimo lenta (pagal pageidavimą), chalatai ir šlepetės (pagal pageidavimą), pagalvių meniu.Adresas
Marsala Tita 139, 51410 OpatijaTelefono numeriai
+385 51 710 444, +385 51 271 533Еl. paštas
reservations@liburnia.hrSvetainė
Admiral Hotel 4*Į šį viešbutį kelionių nėra
Registracija praė jo greitai, be vė lavimų , padė jo su bagaž u, iš karto paaiš kino kas kur, koks laikas ir t. t. kambarys erdvus, iš visų vieš buč io kambarių atsiveria vaizdas į jū rą – š oninis arba tiesioginis. Virš utiniuose aukš tuose bendruose balkonuose yra s... →363; kurinė vonia. 2 baseinai viduje ir lauke, abu su jū ros vandeniu, gylis nuo 120 iki 160 cm, yra pirtys ir sporto salė .
Klausimai buvo tik kambarinė ms, ir ne dė l valymo kokybė s, o dė l laiko. Neį manoma suprasti, kada jie iš valys kambarį , daž niausiai tai nutikdavo po pietų , arč iau vakarienė s ir tuo metu, kai buvome kambaryje, o jie į eina nesibeldę , tik atidarome duris....Mes net turė jo ž aidimą - "paš alintas- Jie nepaš alino, kol mes buvome iš vykę ".
Kontingentas – pagyvenę vokieč iai ir austrai.
Restoranui priekaiš tų nė ra, viskas skanu ir į vairi.
Darbuotojai nekalba rusiš kai, angliš kai ir vokiš kai. Nesusipratimo atveju perė jo prie gimtų jų kalbų , kroatų kalba labai panaš i į mū siš kę , tad problemų su bendravimu nekilo.
griūti