Viešbučio aprašymas Al Bostan Hotel 4*

// Atnaujinta 23 rugpjūčio 2023
Kainų grafikas
16
Pn
17
Št
18
Sk
19
Pr
20
An
21
Tr
22
Th
23
Pn
24
Št
gegužė
Į šį viešbutį kelionių nėra

Numerių tipai

Мини-бар пустой. Уборка номера – ежедневно, смена постельного белья – 3 раза в неделю.
Prieš
žmogus
Мини-бар пустой. Уборка номера – ежедневно, смена постельного белья – 3 раза в неделю.
Prieš
žmogus

Paslaugos viešbutyje

  • Renovacijos metai

Numeriuose

  • vonia/dušas
  • plaukų džiovintuvas
  • mini baras
  • seifas
  • oro kondicionierius
  • kabelinė/palydovinė televizija
  • telefonas
  • internetas wi-fi
  • balkonas/terasa
numeriai 4,4
paslauga 3
švara 3,3
maistas 3,6
infrastruktūra 4,2
Kainų grafikas
16
Pn
17
Št
18
Sk
19
Pr
20
An
21
Tr
22
Th
23
Pn
24
Št
25
Sk
26
Pr
27
An
28
Tr
29
Th
30
Pn
gegužė
Į šį viešbutį kelionių nėra

Panašūs viešbučiai

Artimiausi viešbučiai

Atsiliepimai apie Al Bostan Hotel 4*
4.3 iš 10 28 apžvalgų | №200 iš 253 viešbučių Šarm el Šeichas

Deja... 2014 Gruodžio 14 Įvertinimas 3.0

Vienintelis š io vieš buč io privalumas – vieta Naama į lankoje. 1-oji eilutė . Smė lė tas paplū dimys. Visi. Než inau, pagal kokius kriterijus jam buvo priskirta 4* kategorija. Neviltis. . . Apleidimas. . . "Nuž udyti" baldai. Baisū s skaič iai. Prieš istorinis valgomasis. Meniu nebandž i...


Gerai pailsėk! 2013 Gruodžio 01 Įvertinimas 9.0

Apsistojome Al Bostan Š arm. Iš vyko atostogauti su dviem draugais.
Pati teritorija nė ra didelė , bet gana ž alia ir iš puoselė ta. Greitai iš dė styti, kambariai pakankamai dideli, 2 aukš tas su vaizdu į jū rą arba baseiną , seifas kambaryje, TV, plaukų dž iovintuvas, kondicio...


NET NEGALVOK!!! 2013 Liepos 15 Įvertinimas 1.0

NEMANĖ KITE Ė TI Į Š Į VIEŠ BUČ Į!! ! ! NESILIEKIME SAVO ATOSTOGŲ!! !
Liksite nustebinti tuo, ką pamatysite š iame vieš butyje! ! ! Kai tik nuė jau į registratū rą , iš karto pradė jo apgaudinė ti pinigus, siū lė gerą kambarį už.10 USD, nep...


dermo 2011 Gruodžio 01 Įvertinimas 5.0

Pats baisiausias viesbutis. Atitinka 2 zvaigzdes, kambariai apmirę , super purvini, baldai griū va, vandentiekis kabo, duš a varva surū dijusiu š iltu vandeniu. Ranš luosč iai, patalynė nebuvo keista, valyti niekas neatė jo . atvaziavau prisiekti, dave man 2kambari mirusi, smirdus is kanalizacijos. Paimiau 15 dole...


Maistas ir personalas.... 2011 Liepos 07 Įvertinimas 2.0

Iš ė jau ilsė tis viena....Tik kai sustojome vieš butyje supratau, kad teks liū dė ti visas 7 dienas. . . Rusų maž ai, daugiausia tik arabai. . . Kaimyniniuose paplū dimiuose buvo animacija , bet mū sų vieš butyje jis buvo neį kyrus, tai yra apskritai neturė jo. Nepatariu eiti į š...


Neik į šį viešbutį. Al Bosran vienu žodžiu! 2011 Birželio 01 Įvertinimas 1.0

2011 m. geguž ę su vyru 2 savaites ilsė jausi Š arm el Š eiche. Vieš butis baisus. Nors jis vertas 4 ž vaigž duč ių , galite drą siai iš mesti 2 ž vaigž dutes. Kambariai neš varū s, nors buvo valomi kiekvieną dieną . Jie tik š lavo grindis, visas 2 savaites nė...


nauja išvaizda. Grįžo prieš dieną 2010 Spalio 02 Įvertinimas 3.0

visiš kai sutinku su ankstesne apž valga! ilsė josi nuo 2010 m. spalio 2 d. iki 16 d. personalas tikrai nemandagus, laukiniai zmones. Toks jausmas, lyg bū tų ką tik paimtas iš gatvė s. ir kurie visiš kai neturi supratimo apie darbą turizmo srityje, o takto jausmas jiems visiš kai nepaž į stamas...


Vieš butis „Al Bostan“ nė ra vieš butis, o visa kanalizacija. Purvas, maistas - š lykš tus, kambariai - purvini, blogai valomi, patalynė nekeič iama, rankš luosč ių trū ksta. Valgomajame stalo į rankių nė ra, peilius ir š akutes atsineš kite patys. Bū tinai pasiimkite tualet...


tikras rezultatas 2010 Rugsėjo 27 Įvertinimas 3.0

keliavo 2010 m. spalio 27-4 d
perskaič ius atsiliepimus mus nuramino ten nuvykusi draugė , kad paprastame vieš butyje ten tikrai nė ra tarakonų , bet nesame labai iš rankū s vieš buč iui, svarbiausia poilsis.
paė mė m karš tą bilietą iš už sienio turisto, než inau kaip kas, ...


„Al Bostan“ viešbučio evoliucija! 2010 Birželio 01 Įvertinimas 5.0

Š io vieš buč io paslaugos eina ž emyn! Vieš buč io vadovybei nerū pi, kam remontuoti ir keisti senus baldus, jei turistams tai gerai! Gidas Hani negali pasiekti, kai jo tikrai reikia, nepaisant to, kad jis pats davė savo numerį bendravimui. Vaikinai, valgykloje bū kite labai atidū s, bent stalo į r...


3 priežastys pasirinkti šį viešbutį
Kvalifikuotas personalas
Svečių ir jų turto saugumas
Funkcionalūs, gerai įrengti kambariai