3 ir toliau
Viešbučio aprašymas Amaris Hotel 3*
Viešbutis yra kelios minutės pėsčiomis nuo saulėtojo kranto smėlio paplūdimio. Pastatytas 2006 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2014 metais. Šalia įvairios parduotuvės, pramogų vietos, sporto centrai. Autobusų stotelė yra už 200 metrų. Viešbutis puikiai tinka atpalaiduojančioms atostogoms nepretenzingiems turistams.
// Atnaujinta 04 sausio 2023
Į šį viešbutį kelionių nėra
Numerių tipai
Prieš žmogus
Prieš žmogus
Prieš žmogus
Vieta
1,5 km nuo Nesebaro.30 km nuo Burgaso oro uosto.
90 km nuo Varnos oro uosto.
Paplūdimys
Paplūdimys 400 m. Smėlėtas įėjimas. Gelbėtojas.- 3 ir toliau
- miesto paplūdimys
- smėlio paplūdimys
- gultai
- skėčiai
Paslaugos viešbutyje
Restoranas su 90 vietų viduje ir 30 vietų terasoje. Visą parą dirbanti registratūra, parduotuvė, bagažo saugykla, faksas/kopijavimas, kambarių tarnyba.- restoranas
- kavinė/baras
- atviras baseinas
- automobilių stovėjimo aikštelė
- automobilių nuoma
- liftas
- gydytojas
- patalpos žmonėms su negalia
- valiutos keitykla
- bankomatas
- renovacijos metai
Vaikams
Vaikų skyrius baseine.- vaikų baseinas
- vaikiška lovelė
Numeriai
Iš viso 130 kambarių dviejuose gretimuose viešbučio pastatuose.Numeriuose
balkonas, oro kondicionierius, dušas, tualetas, rankšluosčiai, telefonas, šaldytuvas, televizorius.- vonia/dušas
- mini baras
- seifas
- oro kondicionierius
- kabelinė/palydovinė televizija
- telefonas
- balkonas/terasa
Adresas
kurortas Sunny Beach, Bulgarija ESTelefono numeriai
tel.: +359 554 23266,mobile: +359 886 101106,
fax: +359 554 23278
Еl. paštas
amaris@abv.bgSvetainė
Amaris Hotel 3*Į šį viešbutį kelionių nėra
Pusryč ius dar galima valgyti, ko negalima pasakyti apie vakarienę , maistas visą laiką š altas.
Skaič ius: lovose spyruoklė s remiasi į nugarą , miegoti ant kė dž ių -lovų nerealu, patalynė nebuvo pakeista per savaitę , rankš luosč iai buvo pakeisti tik vieną kart... →1; ir tada, kai praš oma.
Baseinas: gultai už imti jau nuo 6 ryto, baseinas nevalytas jau savaitę
Duš as ir tualetas: viskas teka, smirda kanalizacija
Pė sč iomis iki paplū dimio min. 10-15, labai maž ai laisvos vietos, mokamas 10 Lt gultas ir 10 Lt skė tis
VIEŠ BUTIS AR VAIKAMS
griūti
Vieš butis buvo pasirinktas likus mė nesiui iki atostogų , todė l tikė jomė s, kad visi neblogi biudž eto variantai jau seniai sutvarkyti iš ankstiniu už sakymu. Buvo pasirinktas Amaris. Kambarių nuotraukų rezervacijoje nebuvo daug, bet realybė pasirodė geresnė . Jis atsako į savo tri... →s ž vaigž des. Kambarys jaukus, š varus, viskas buvo gerai. Pusryč iai buvo skanū s, alkanas neprarado. Iki jū ros 10-12 min. , iki centro 15 min. . Netoli vieš buč io prekybos centras.
Vienintelis nepatogumas - rusų ar ukrainieč ių kalbos darbuotojai beveik než ino. Bet asmeniskai manau, kad uzsienyje pirmiausia bent pora fraziu turistas turetu zinoti angliskai (ta kalba is principo suprantama visur), likusias galima papildyti gestais ir bent zodziais, bent jau yra Google vertė jas)
griūti
Bulgarijoje buvome treč ią kartą , bet š į kartą buvo tiesiog baisu. Per TUI kelionių organizatoriaus Suomijos filialą pirkome kelionę trims suaugusiems. Nepaisant to, kad kambarys buvo už sakytas trims suaugusiems, jie apsigyveno kambaryje su dviem lovomis ir dviem foteliais. Patalynė s komplektai, rank... →š luosč iai, indai, baldai balkonui buvo skirti dviems. Foteliai buvo skirti sė dė ti, o ne miegoti. Treč iasis patalynė s komplektas buvo į teiktas tik praė jus kelioms valandoms po registracijos. Visuose patalynė se buvo skylė s. Papraš ius parū pinti lovą treč iam ž mogui, mums atsakė , kad tai neį manoma, nes vieš butyje nė ra lovų , nors vieš butis buvo maž iau nei pusė už imtas. Tada papraš ė me č iuž inio, bet č ia mū sų buvo atsisakyta. Administratorė Marija pasiū lė mums pakeisti kambarį už papildomą mokestį , bet mes atsisakė me, nes. už vauč erius davė gana didelę sumą . Kambaryje buvo nemokamas š aldytuvas, už kurį mokė jome 5 BGN už dieną . Atsisakė me mokė ti. Dė l to, kadangi nebuvome aprū pinti nei lova, nei č iuž iniu, tekdavo miegoti ant kieto su suplyš usiomis pagalvė mis, kurios miego metu besisukdamos nuslysdavo ant grindų , o kojos guldavo ant lentų . Teko surinkti visas antklodes ir lovatieses ir pakloti jas vietoj š ių pagalvių . Kantrybė s už teko tik trims dienoms, tada ji tiesiog miegojo ant grindų . Kai į vyko susitikimas su gide vardu Miia, pakvietė me ją į savo kambarį . Ji labai ilgai piktinosi, padarė keletą nuotraukų ir pasakė , kad atsių s į TUI bū stinę Helsinkyje. Galiausiai vietoje treč io č iuž inio mums atneš ė kitą antklodę . Po to visas vieš buč io personalas nustojo į mus kreipę s dė mesį , net sveikinosi. Jau praš ė me mus supaž indinti su vieš buč io administratore ar direktore, mums pasakė , kad tai neį manoma. Nors direktorius gyveno tame pač iame vieš butyje ir jo maš ina kasdien stovė davo prie pagrindinio į ė jimo. Treč ią vieš nagė s dieną vienam iš mū sų š eimos narių prireikė medaus. pagalba susisiekė me su registratū ra ir mus nusiuntė į tolimiausią polikliniką , iki kurios daugiau nei valanda. Noriu pabrė ž ti, kad problema kilo su kojomis ir buvo iš sakyta, tač iau mū sų vieš buč io personalo tai nesutriko. Dė l to mums patiems teko ieš koti arč iau esanč ios klinikos ir galiausiai ji priklauso mums. Kai apie tai pasakė me vieš buč io darbuotojams, jie labai nustebo, sakydami, kad mes než inome. Apskritai noriu atkreipti dė mesį į tai, kad jie į bet kurį mū sų klausimą atsakė bū tent š ia fraze arba apsimetė , kad nesupranta rusų kalbos. Taip pat noriu atkreipti dė mesį į tai, kad pož iū ris į rusakalbius turistus yra tiesiog š lykš tus, nepaisant to, kad tė vai yra ES pilieč iai. Nuostabiausia – virtuvė s darbuotojai. Pirma, jie nedirba uniformuoti, be kepurių ir pirš tinių , apie batus jau tyliu. Purvas nuo stalų nuvalomas skudurė liu tiesiai ant grindų , visa tai vyksta sveč ių akivaizdoje. Tokiu pat bū du valomas baseinas ir aplinka. Nors baseinas dirba nuo 8 val. , personalas valymą pradeda 7.50. Per pusryč ius visos valymo prie baseino dulkė s nuskrenda tiesiai į indus. Turė jau pateikti pastabų . Kai iš siregistravome iš vieš buč io, ta pati administratorė Marija pasakė , kad mū sų są lygos labai geros ir pretenzijų joms nereikė tų reikš ti.
griūti
bendras į vertinimas – labai geras. vieš butis vertas savo ž vaigž dž ių . Nors ilgai neuž sibuvome, bet labai patiko. minusas tas, kad tiek vieš buč io darbuotojai, tiek vietiniai praktiš kai nemoka rusų kalbos. pagrindinė lankytojų kalba yra anglų . personalas labai draugiš kas ir m... →ielai padeda. kambariai š varū s ir tvarkingi. problema vakare "pagauti" gelež į . Todė l geriau pasiimti savo, taip pat plaukų dž iovintuvą . pusryč iai sotū s, bet daž niausiai monotoniš ki. nors rinktis yra. graž us baseinas, š iltas vanduo (puikiai tinka vaikams). pagrindinis patarimas (bendras) – keisti pinigus tik valiutos keityklose, o tada jau susipaž inus su tiksliu valiutos kursu (yra ir labai ž emo kurso variantų ).
griūti
... →
griūti